![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zijn Marokkaanse ouders zo onbekwaam? Laten we beginnen met het geven van kindergeld onmiddellijk te stoppen als zoonlief zich misdraagt. Als het niet betert, komt vader of moeder's dopgeld aan de beurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het onderhavige geval heb ik niets tegen mensen die deelnemen aan joodse, islamitische, boeddhistische, heidense,... feesten, maar men mag niet uit het oog verliezen dat in België de Leidkultur de (West-)Europese christelijke-humanistische heerst, met wortels in de Grieks-Romeinse en Keltisch-Germaanse beschavingen... |
Citaat:
Als je die medewerking niet hebt kan het zijn dat je gewoon een familiebezoek betaald, of beter gezegd, gerepatrieerde criminelen hoeven slechts de terugreis naar België te bekostigen, de heenreis is op kosten van de Belgische belastingbetaler. Vergis ik me daarin? Mischien zijn het dure reizen? Een 'illegaal' ticket centraal Amerika-VS of Canada kost rond de 5000 dollar. Met zo'n prijzen zou repatriëren eventueel zin kunnen hebben. Enig idee hoe dat zit met Marokko-België? |
Citaat:
Hij heeft vorig jaar toch al op verscheidene plaatsen in Nl klop gekregen.:twisted: Leuk he? |
Citaat:
Ik hen het idee dat de Islam hier niets te maken heeft, vooral omdat veel van die "boefjes" echt niet in Allah geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On-Topic: moeten wij dan met het offerfeest aan de ingang van een openbaar sclachthuis stukjes salami naar de Marokkanen gaan gooien? Of zouden we dan opgepakt worden? |
Citaat:
|
Jazeker, ja zal opgepakt worden Je bent inboorling en zal dagen in het gevang gehouden worden terwijl de autoriteiten op hun gemak de zaak tot op de bodem onderzoeken. En doe je het op vrijdag dan ligt het onderzoek stil tot maandag. Tel uit de dagen dat je dan vast zit. En waag je het om je mond te houden en geen verklaring af te leggen (je hoeft nog niet aan je eigen veroordeling mee te werken) dan houden ze je langer vast.
Je huis zal onderzocht worden, je computer in beslag genomen en je huisgenoten ondervraagd. Dit alles omdat wat je deed een hate-crime is waar veel gevangenisstraf op staat. Ze kijken naar de context van het handelen. Dus als je op straat voor de moskee wat hamreepjes strooit (voor de vogeltjes?) dan ben je verkeerd bezig in de ogen van de autoriteiten. |
Citaat:
schoon foto's |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be