![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en die anderen? Bekijk dit eens: http://www.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=33 |
Citaat:
Wel, als er genoeg bewijzen en voorbeelden te vinden zijn op internet, dan zou het voor u toch een koud kunstje moeten zijn om er hier enkel te posten?;-) Of bent u daar mss te lui voor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U bent een ware Vb-partij slaaf; mensen als u hebben ze daar nodig;...in naam van "het volk" vergeet het vooral niet hé!:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat doet u hier eigenlijk nog?:roll: |
Citaat:
Ze hadden dat best aan da wijf op da filmpke uit de eerste post gezegd overigens wat jij hier zo mooi zegt :? |
Citaat:
Juist u brengt hier géén argumenten aan, dus verdwijn van dit forum en ga uwe onzin op een ander forum verkopen!!!! of gewoon verdwijn voorgoed!!! |
Citaat:
|
Citaat:
U begint weer (foute) veronderstellingen te maken! Ten eerst is het een HIJ i.p.v. een ZIJ;-). Ten tweede ben ik helemaal niet op mijn teentjes getrapt. U bent degene die andere forumleden probeert te kleineren! Ten derde ben ik geen communist, zoals u beweerd. Toch typisch dat men iedereen die niet rechts is als een communist of "rode" beschouwd:roll:. Ik vroeg u enkel om enkele voorbeeldjes aan te halen, zodat u uw uitspraken kon staven. Blijkbaar kan u dit niet. Vandaar dat u voor mij niet meer geloofwaardig overkomt! |
Citaat:
Je hebt mij inderdaad niet goed begrepen. Men beweerde hier dat men hogere studies moet gedaan hebben om een goede politieker te zijn. Waarop ik de vraag stelde wat je met zo iemand bent als die zoals in het geval Claes & co, de staat - ons de belastingbetalers dus - dmv van criminele activiteiten beliegen en bestelen . Ik heb nergens gezegd dat mensen die universitaire studies gedaan hebben meer kans maken om corrupt te zijn. |
Citaat:
Dat is natuurlijk veel erger dan een minister van begroting ( Freya Vandenbossche ) die schaamteloos het parlement leugens komt wijsmaken, nietwaar filo? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be