Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   worden PB's soms door de moderatie gelezen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=119339)

Karma 3 mei 2009 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4085572)
Je moest echt niet in andermans PB's gaan rondneuzen om Groentje-18 in Politikainspe te herkennen.

Dit gezegd zijnde, Politikainspe hield zich (voor zover ik kon zien) keurig aan het forumreglement (op het dubbeknick verbod n�* uiteraard).

Ik blijf het spijtig vinden dat het forumreglement voor (bijvoorbeeld) Groentje-18 en Anna List zo strikt wordt toegepast, terwijl (bijvoorbeeld) Guderian, KrisKras en carlgustaaf, die wel in hun eerdere forumzonden hervallen, ongestraft verder mogen blijven dubbelnicken.

Het "kleurt" het forum, in elk geval.

Inderdaad ... ik had gehoopt dat Groentje onder haar dubbelnick nu eindelijk eens zou gerust gelaten worden ... zeker omdat ze zich onder haar dubbelnick volledig aan het forumreglement houdt maarre ... de jacht gaat blijkbaar onverminderd door ...

Hertog van Gelre 3 mei 2009 15:49

politikainspe was een prima forumdeelneemster.

Flanelcondoom 3 mei 2009 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4085572)
Je moest echt niet in andermans PB's gaan rondneuzen om Groentje-18 in Politikainspe te herkennen.

Dit gezegd zijnde, Politikainspe hield zich (voor zover ik kon zien) keurig aan het forumreglement (op het dubbeknick verbod n�* uiteraard).

Ik blijf het spijtig vinden dat het forumreglement voor (bijvoorbeeld) Groentje-18 en Anna List zo strikt wordt toegepast, terwijl (bijvoorbeeld) Guderian, KrisKras en carlgustaaf, die wel in hun eerdere forumzonden hervallen, ongestraft verder mogen blijven dubbelnicken.

Het "kleurt" het forum, in elk geval.

Wie is KrisKras in zijn huidige gedaante?

Flanelcondoom 3 mei 2009 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 4086204)
politikainspe was een prima forumdeelneemster.

2

Zwartengeel 3 mei 2009 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4086210)
Wie is KrisKras in zijn huidige gedaante?

Open eens een draadje over BMW's en je zal het wel snel zien... ;-)

Dajjal 3 mei 2009 18:23

Ik kon ook wel genieten van Politikainspe's posts. Ook van die van Groentje trouwens. Kwam over als een zeer aangenaam persoon, zowel in posts (ze mocht zich toch wel verdedigen als ze aangevallen werd ?) als in PB's...

We waren het niet eens over alles, maar het forum zou maar een saaie boel zijn als het uiteindelijk bevolkt wordt door mensen die allemaal hetzelfde gedachtengoed delen.

Although the most acute judges of the witches and even the witches themselves, were convinced of the guilt of witchery, the guilt nevertheless was non-existent. It is thus with all guilt.

Friedrich Nietzsche

manta 3 mei 2009 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4086413)
Open eens een draadje over BMW's en je zal het wel snel zien... ;-)

Boecht Met Wielen ??? Waarom zou iemand een draad openen over zo'n voddebakken ??? :-D

grimbergen 3 mei 2009 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4086437)
Boecht Met Wielen ??? Waarom zou iemand een draad openen over zo'n voddebakken ??? :-D

Hela mijn echtgenote haar wagen niet fulmineren.

filosoof 3 mei 2009 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4086446)
Hela mijn echtgenote haar wagen niet fulmineren.

Haar reservewagen zeker?

Karma 3 mei 2009 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4086422)
Ik kon ook wel genieten van Politikainspe's posts. Ook van die van Groentje trouwens. Kwam over als een zeer aangenaam persoon, zowel in posts (ze mocht zich toch wel verdedigen als ze aangevallen werd ?) als in PB's...

We waren het niet eens over alles, maar het forum zou maar een saaie boel zijn als het uiteindelijk bevolkt wordt door mensen die allemaal hetzelfde gedachtengoed delen.

Although the most acute judges of the witches and even the witches themselves, were convinced of the guilt of witchery, the guilt nevertheless was non-existent. It is thus with all guilt.

Friedrich Nietzsche

Laat ons niet rond de pot draaien ... Politikainspe was inderdaad Groentje ... en dat verklaarde waarom het forum "Groen" terug wat inhoud kreeg.
Ik weet niiet wat de moderatie bezielt want ze hield zich keurig aan het forumreglement wat bewijst dat ze terug de discipline kon opbrengen om zich niet te laten "meelepen" in persoonlijke aanvallen.
De mod's daarentegen zagen haar dubbelnick dan weer als een persoonlijke aanval en dus is ze ... weer gebannen.

grimbergen 4 mei 2009 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4086501)
Haar reservewagen zeker?

Reservewagens zijn slechts voor de koninklijke familie weggelegd. Onze wagens worden gebruikt !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be