![]() |
Citaat:
Ze laten anderen de hete patatten uit het vuur halen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kom je daar nu bij ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn volgende Conferance ? "Geert legt de vinger op de zere plek". ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Viseerde geen bepaalde bevolkingsgroepen ? De bokshandschoenen en tekst "Eigen Volk Eerst" ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu blijkt dat dat een slechte zet was. De traditionele partijen zijn van hun initiële programma vervreemd in zekere zin. Iedereen zit nu minstens in het centrum. ..... |
Als je een staatszender hebt, dan moet ie neutraal zijn.
En omdat die neutraliteit zo'n moeilijke oefening is, die altijd voor kritieke vatbaar is, ben ik tegen staatszenders. Net zoals ik tegen staatsgazetten, staats-boeken-uitgeverijen, staatsweekbladen ... zou zijn, mochten die hier bestaan bij ons. Misschien moet er een wetgeving komen die het woord "nieuws" aflijnt of beschermt. Om te vermijden dat bij volledige privatisering van de media-markt, er schijn-nieuwsuitzendingen zouden komen die meer banale publisiteit (kommersieel) of plat-politiek (één partij bevoordelen zonder dat het zou opvallen) ... Je kan er ook op rekenen dat "kwaliteit altijd zal bovendrijven". Afwachten, denk ik dan, als het over deze problematiek gaat. |
Het verbaast me weinig dat zo'n linkse rat als Lenaerts zich enkel op z'n gemak voelt bij de partijen die in zijn eigen politieke kraampje passen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Eigen volk eerst" is net zo racistisch als het "America first" van Bill Clinton. Niet dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is doorspekt met racisme. http://users.telenet.be/supportfiles/70-puntenplan.html |
Citaat:
Toen Apple Computer op sterven na dood was injecteerde Bill Gates Miljoenen Dollars om APple boven water te houden. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be