Max van Dietschland |
28 februari 2009 17:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 4001225)
Wat het interview met Phillippe De Winter betreft, De Winter beweerde dat hij niets heeft tegen de gematigde Moslims, wel tegen de fundamentalisten. Op de vraag hoe hij het onderscheid wil maken, antwoordde hij compleet naast de kwestie. De vraag werd 2 maal herhaalt. Maar een antwoord op de vraag kregen we niet.
Als de gast niet antwoord op de vraag, en alleen zijn propaganda herhaalt, vind ik het normaal dat hij onderbroken wordt.
|
Persoonlijke vond ik Dewinter ook niet zo sterk. Hij antwoordde een eerste keer totaal niet op de vraag over het onderscheid en een tweede keer draaide hij rond de pot. Ik vond het een vrij zwakke prestatie van Dewinter, eerlijk gezegd :(.
Trouwens gematigde moslims en andere vreemdelingen horen hier ook niet thuis. De etnische identiteit van Vlaanderen heeft ook haar rechten.
Dewinter kon zelfs niet antwoorden of gematigde moslims hier in Vlaanderen naar een moskee zouden kunnen gaan ? Wel heb je dat ooit gezien :evil:
Trouwens je moet je niet blindstaren op moskeeën en islam ! Beiden zijn het gevolg van de multiculturele en multi-etnische samenleving. Beperk die drastisch door een remigratiebeleid (ook van vreemdelingen die al "Belg" zijn met de snel Belg wet) en een strikt immigratiebeleid en het probleem van de islam in Vlaanderen is opgelost.
Trouwens persoonlijk heb ik als radicaal katholiek helemaal niets tegen de godsdienst islam in tegenstelling tot Dewinter.
Dat constant viseren van één soort groep vreemdelingen en één religie, neigt feitelijk naar racisme en discriminatie. Ik vind dat alle vreemde luizen op eenzelfde manier benaderd moeten worden, als mensen die hier te gast zijn, en op termijn opnieuw naar huis moeten terugkeren.
|