Blauwzwart |
7 maart 2009 22:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
(Bericht 4011231)
En Vlaams Belang - mijn partij- gaat vooruit in een peiling die ons altijd lager inschat dan anderen. In 2007 achteraf gezien terecht - vermoedelijk omdat heel wat last minute-voters naar LDD trokken - maar of dit vandaag nog zo is, is een andere kwestie. Media-aandacht? Behalve Marie-Rose Morel bijna niks. Ik krijg het persoverzicht en dat is beperkt, behalve hier en daar lokaal. Eigenaardig genoeg - na ruim 10 marktbezoeken de voorbije weken - kan ik ook geen terugval in sympathie zien. Deze morgen stond de SP.a op de Vrijdagmarkt en dat kraam werd straal genegeerd door de meeste marktbezoekers. Het is dus afwachten wat de andere peilingen zeggen.
|
Ook ik heb verschillende marktacties van de précampagne meegedaan en ook bijzonder aangenaam verrast door de zeer positieve ervaringen. Zonder naïef te zijn geloof ik opnieuw rotsvast in een mooie score, meer dan een maand geleden. Voor elke verkiezing worden we eigenlijk wel dood verklaard door onze tegenstanders, maar ze zullen op de verkiezingsdag voor de zoveelste keer ongelijk krijgen.
Opmerkelijk trouwens dat er momenteel meer vrouwelijke dan mannelijke militantes bij ons zijn en dat maakt me alleen maar optimistischer. Van de overtuigingskracht, volharding en doorzettingsvermogen van vrouwelijke politieke soldaten kunnen veel mannelijke toogflaminanten nog iets leren.
Wie ons de partij van de vrouw aan de haard blijft noemen, die is ofwel compleet gehersenspoeld ofwel oliedom.
|