![]() |
Citaat:
|
http://www.lalibre.be/actu/belgique/...our-de-24.html
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan ook niet wegsteken dat ik troost vind dat NVA boven de 10% uitkomt ;-) Eigenlijk vind ik dit ideaal :-D VB is iets té voor mij, en nva iets té soft ;-) Ideaal compromis nu ;-) |
Citaat:
Zwanst naa ni eh En dat weten ze bij die partijen maar goed genoeg. Het VB moet echt n�*et rekenen op een greintje sympathie. Bij niemand niet, behalve bij hun eigen kniezende en flink geslonken achterban. |
Citaat:
Het is wel zo dat de NVA zich opnieuw zal verbranden aan de tjeven. |
Citaat:
De programmapunten van het vb, nva en ldd liggen niet zo heel ver uit elkaar. Het verschil is niet groter dan dit tussen groen en de spa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk is er de rol van de media, maar dat zou bijzaak moeten zijn (zie de PVV in NL en vroegere VB-overwinningen). In 2004 kon het VB met die domme rechtszaken in de slachtofferrol kruipen. (Wat ze in Nederland nu met Wilders gaan proberen :rofl::rofl::rofl:) Het kan geen kwaad om de hand soms eens in eigen boezem te steken.8O |
Citaat:
Uiteindelijk liggen de partijprogramma's niet zo ver uit elkaar. Enkel de manier waarop men zo verkoopt verschillen nogal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Je merkt het nu zelfs al terwijl ze maar 13% halen. Laat staan moesten ze de grootste zijn MET een enorme overwinning . |
Citaat:
De geslachtsgemeenschap is al zeer groot met de tjeven. Maar de NVA zal er een druiper aan over houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be