![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat weet u natuurlijk niet. U steunt uw rokende vrienden liever in hun ondergang. |
Citaat:
Ik vraag mij dan echter af waarom ze niet daar Tavec zij rookvrij café gaan ? Trouwens, in de cafés waar ik ga rookt een minderheid. Het lijkt wel alsof die rook haters de rokerscafés opzoeken. :? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jullie een rookvrij café willen: put your money where your mouth is. Dat is toch wiedes?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de cafés zullen de rokers opvangen die na de maaltijd bij hen gaan nagenieten. Iedereen tevreden zou je zo denken. |
Citaat:
|
Citaat:
En doe niet zo 'ohnee, ge hebt me geschokt in mijn verdriet'. Alsof jij de enige bent die mensen heeft verloren aan kanker. |
Citaat:
|
Ivm rookverbod in café's vind ik dat we best naar een systeem van licenties gaan. De overheid veilt dan licenties (bv. 1 licentie per twee café's), waardoor in die café's mag gerookt worden. Als een rookverbod werkelijk een economisch probleem zou zijn voor de café's dan zullen ze wel geld willen geven aan een licentie. De rokers zijn tevreden, want er zullen nog café's zijn waar ze mogen roken. De niet-rokers zijn ervan verzekerd dat minstens de helft van de café's rookvrij zijn. De cafébazen hebben de keuze tussen rookvrij of niet-rookvrij zijn, hoewel daar een prijs aan verbonden is. De staat, die wint er geld bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Rookverbod dringend invoeren aub. |
Citaat:
Ik wijs je er gewoon op dat als je klachten hebt omdat iemand zichzelf heeft doodgerookt, dat je bij de persoon die daar verantwoordelijk voor is moet zijn. |
Citaat:
Indien u wordt gedwongen om in een café aanwezig te zijn waar er rook is, tegen uw wil in, raad ik aan dat je zo snel mogelijk de bevoegde autoriteiten waarschuwt in plaats van je tijd te verdoen op een internetforum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be