![]() |
Ik ben ook een hooligan
:cheer: Lazkao Hooligans :cheer: |
@ Eberhard Leclerc
ik bedoelde dus dat dit géén onderdeel uitmaakt van de hooligancode terwijl jij beweerde dat die code niet bestond. Er is niets dapper of eerbaar aan het slopen van materiaal of het gebruiken van wapens. Een échte hooligan zal dit altijd afkeuren. @ Txiki ik neem aan dat de wedstrijden tegen de Madrileense clubs voor jou de leukste zijn ? ;-) |
Citaat:
:silly: |
Citaat:
|
Citaat:
De hooligans in Baskenland zijn eerder zoals de hooligans van KV Mechelen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Hallo, we leven niet meer in de tijd van de ridders.... |
@ pietje, als je niets deftig kunt verwoorden, is het dan niet beter om hier weg te blijven?
@ txiki, ik doelde eerder gewoon op het politieke. @ Eberhard Leclerc, verklaar u nader? |
Citaat:
Elke firm heeft eigen codes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Eberhard, volgens mij zijn sommige zaken best universeel maar goed. Dat is misschien een discussie voor in een andere draad? Feyenoord heeft trouwens al jaren geen goede naam meer in de scene. Bende snuivers die geen respect hebben voor de oude garde, weg daarmee.
@ pietje, tussen die randdebielen zitten even goed zakenmensen hoor. Hooliganisme is iets van alle strekkingen en standen. Er gebeuren zaken in deze maatschappij die ik meer afkeur dan dit. Ik ben trouwens eens benieuwd of je tegen alle linkse hools durft te gaan zeggen dat het randdebielen zijn, ik ben ten zeerste benieuwd :lol: |
Citaat:
Wat ik persoonlijk niet normaal vind, is de laffe valhelmmentaliteit van de Westerling. |
Citaat:
Aan dat soort lui ontbreken "een paar onderdelen", vijzen meestal. |
Ik mag dus noteren dat dit randdebielen zijn:
![]() |
Citaat:
Meer zelfs: hoe meer ik op het fysionomium van debiel #2 kreeg, hoe meer punten ik scoorde! De randdebielen hadden zelfs een naam voor het marginaal gebeuren. Het werd "de boksclub" genoemd. |
Citaat:
Hooligans zijn en blijven uitschot, tuig, ongeacht ze links of rechts zijn. |
Qua politiek ben je dan alvast consequent, doch vrees ik dat dit je niet in dank zal afgenomen worden ;-). Blijft trouwens de vraag wat jij onder 'tuig' verstaat als je bekijkt dat vele hools hoge functies hebben bij hun bedrijf of perfecte huisvaders zijn. Sommige van hen hebben meer maatschappelijke verdiensten dan dat wij samen ooit zullen hebben.
|
Citaat:
vnl rond de pot. Zoals naar het voetbal gaan om te vechten en er dan allerlei onzin bijsleuren; wie zijn driften niet kan controleren mag begeleiding zoeken, wie vechten als iets moois ziet doet aan krijgskunst waar het daadwerkelijk iets moois wordt. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be