![]() |
Citaat:
zeer interessante muziek van Klassiek tot Jazz en Wereldmuziek, ook buitenlandse en zelfs nederlandstalige omroepen zijn er te beluisteren maar let op : misschien geven ze binnenkort deze groep wel op een franstalige belgische zender ???? |
Citaat:
Terzijde: mochten ze ooit tv's en radio's aan 5 cent 't stuk maken, ik kocht er mij direct een stuk of 100 zodat ik ze door 't raam kon smijten. Lijkt mij veel bevredigender dan gewoon op aan of uit drukken. |
Citaat:
|
Die mogen toch zingen wat ze willen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie weet beginnen ze nog in het Frans te zingen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Clouseaukes weten wel hoe ze in de gratie van de media moeten blijven, anders is het liedje snel uit, vraag het maar eens aan De Strangers....
|
Citaat:
Niet bang zijn hoor. Eens ik op dreef ben, blijf ik maar ventileren en kan ik mij opjagen in bagatellen. Maar beter hier dan altijd maar een zaag spannen tegen mijn echtgenote ;-) |
Citaat:
|
Dat hem zingt en zegt wat ie wil.
Zelfs politieke boodschappen. In Noord Korea, naar mijn vermoeden, zullen er ook wel zijn die zingen naar de pijpen van Kim Jong. Daarnaast zie ik weinig 'argumenten' in zijn politieke boodschap. Nivo kleuterklas dus. Wie op bazis van zo'n liedje zijn politieke overtuiging vormt, die mag ze hebben van mij ... Natuurlijk is het een illuzie om te veronderstellen dat een joernalist van onze zogenaamde onafhankelijke pers en zelfverklaarde vierde macht, hen eens aan de tand voelt hierover. Vinden ze vb. dat het hier zo goed gaat met de politieke besluitvorming? Moeten we terug iets sentralistischer of net niet? Zien ze een begin van oplossing voor "het land met de hoogste belastingsdruk, maar de laagste pensioenen en werkloosheidsuitkeringen"? bla bla ... |
Citaat:
|
Citaat:
ZIjn die van Clouseau nu ook Begicisten ? ;-) |
Citaat:
Een Kristallnacht, maar van CD's i.p.v. boeken. Als daarentegen Jef Geeraerts of Herman Brusselmans nu een pro Belgisch boek zou schrijven, dan krijgen we een herhaling van de Kristallnacht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be