Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zet eens een flitspaal voor je deur ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128445)

Marlboro 17 september 2009 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4340153)
Mooie opmerking.

Ik raad u eens aan om mijn 2 posts te lezen,mss niet bepaald de beste zinsbouw maar denk wel het verstaan baar is ;).
Inplaats van altijd zo makkelijk maar van ja te knikken mss toch altijd eerst 2keer nadenken mss???

Flanelcondoom 17 september 2009 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4340350)
Ik raad u eens aan om mijn 2 posts te lezen,mss niet bepaald de beste zinsbouw maar denk wel het verstaan baar is ;).
Inplaats van altijd zo makkelijk maar van ja te knikken mss toch altijd eerst 2keer nadenken mss???

Lange tekst.

Marlboro 17 september 2009 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4340351)
Lange tekst.

Zit ge op den dop,daar zitten ook vele luiaards tussen?;-):lol:

Flanelcondoom 17 september 2009 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4340383)
Zit ge op den dop,daar zitten ook vele luiaards tussen?;-):lol:

Slechte mop.

Marlboro 17 september 2009 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4340386)
Slechte mop.

Kweet het.

From_Vlaanderen 17 september 2009 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4340387)
Kweet het.

Dit is humor:lol:.

eno2 23 september 2009 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4336265)
Wat vinden jullie ... kan dit zomaar?

Iemand die het beu was dat er zo vlug gereden werd in zijn straat heeft zelf een flitspaal gemaakt en die voor zijn deur gezet.

Vandaag stond in de krant dat er reeds anderen overwegen om zo'n flitspaal te bestellen en die zelf ook te gebruiken.

Als men dit toelaat betekent dat eigenlijk dat men ook zomaar op eigen initiatief verkeersborden mag zetten vind ik.

Ik wil héél graag (ook een flitspaal zetten), maar dan alleen als ik ook boetes mag innen.

Ik wil zelfs héél graag op snelheidsduivels schieten (met verf).

Maar dan alleen als ik de auto's en de bestuurders zelf mag afschminken.

eno2 23 september 2009 15:11

En als dat allemaal niet helpt, dan wil ik zelfs graag een slagboom voor mijn deur zetten.

Maar dan alleen als ik mijn slagboom 24/7 mag gebruiken.

the_dude 23 september 2009 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4336265)
Wat vinden jullie ... kan dit zomaar?

Iemand die het beu was dat er zo vlug gereden werd in zijn straat heeft zelf een flitspaal gemaakt en die voor zijn deur gezet.

Vandaag stond in de krant dat er reeds anderen overwegen om zo'n flitspaal te bestellen en die zelf ook te gebruiken.

Als men dit toelaat betekent dat eigenlijk dat men ook zomaar op eigen initiatief verkeersborden mag zetten vind ik.

iedereen mag onverdraagzaam zijn, de domsten eerst.

Graziëlla 23 september 2009 17:49

Als iedereen zo'n flitspaal voor zijn deur zet, dan zal altijd heel verstandig gereden worden en veel minder doden vallen! De overheid zou dit moeten steunen!!

Karma 23 september 2009 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4351078)
Als iedereen zo'n flitspaal voor zijn deur zet, dan zal altijd heel verstandig gereden worden en veel minder doden vallen! De overheid zou dit moeten steunen!!

Ik vrees dat de politiekers deze draad nog niet hebben gelezen want ik hoorde nog niets van subsidies voor zelfgemaakte flitspalen. :roll:

Marlboro 24 september 2009 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4351078)

Inderdaad,een dronkenbestuurder gaat zeker en vast niet te snel voorbij een flitspaal rijden,rofflll.
Iemand die drugs genomen heeft en dat gebeurt meer en meer,de flitspaal zal deze zeker tegen houden.
Kan nog een tijdje doorgaan zenne.
Als ze er enen aan mijn deur plaatsen dan steek ik hem in de fik man.

Karma 25 september 2009 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4350634)
En als dat allemaal niet helpt, dan wil ik zelfs graag een slagboom voor mijn deur zetten.

Maar dan alleen als ik mijn slagboom 24/7 mag gebruiken.

Enkel als 't em in uwen hof staat en er nergens uitsteekt ...

TomB 26 september 2009 11:56

Impersoneren van politie is denk ik strafbaar. Ik denk dan ook niet dat dit mag, maar vind het wel een grappig initiatief.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be