Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De jurk van Hare Majesteit Koningin Paola is veel te kort! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129577)

Herr Flick 15 oktober 2009 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4389205)
Dat hoeft niet paradoxaal te zijn. Misschien is Ratzinger wel een uitmuntende moppentapper. Of compenseert zijn welgevulde bar het nodige gezeur over de islam die sneller groeit dan de RKK. Misschien komen Albert en paola gewoon graag in de boekskes.
Mocht ik de kans krijgen, ik zou mij er ook binnenwerken, om de kunstwerken die anders niet te bezoeken zijn, te kunnen bekijken.

Ik denk dat de Ratzi inderdaad wel het type is dat de fles snaps laat aanrukken als hij u wat beter kent, na enige weizbieren en een halve liter Marillenbrand moeten daar best toffe discussies mee te voeren zijn, ;-)

Herr Flick 15 oktober 2009 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver (Bericht 4389443)
Lekker griezelen met Zapatero. Wat moet die man fier zijn op zijn dochtertjes !

Ja ziet er mij een gezellig familieke uit, vraag me af of die met mensenbloed schrijven en misschien wel geen inquisitiekelder in volledig originele staat onder hun paleis hebben.

die kinderen moeten zich toch met iets amuseren en in spanje hoort dat toch wat bij de folklore he, ;-)

nabat54 15 oktober 2009 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4386673)
Wat lul jij hier zo?:? Natuurlijk is dat internationaal!!!

De Zaligverklaring van Damiaan is een internationale gegeven!
Het feit dat onze Vorsten, vertegenwoordigers van België, het vaderland van Damiaan, aanwezig zijn op het Vaticaan, te Rome/Italië maakt het zo internationaal is dat het maar kan zijn.

Leer denken!!!

ehum, lof der zotheid is niet aan het "lullen", je titel gaat over de lengte van de rok van mevrouw Paola...................dus is dat K&K en geen internationaal topic.
Zo simpel is dat ......:roll:

Raf 14 november 2009 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383744)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tml#reageerTag

Ik heb wat moeite met de jurk van onze Koningin. Ik vind ze wat te kort. Voor een vrouw van Haar leeftijd vind ik het eigenlijk niet kunnen dat die jurk maar tot Haar Knieën komen, en zeker niet op de Heilige Grond van Het Vaticaan, ten opzichte van Zijne Heiligheid de Paus, de Heilige Vader.

Ik wil hiermee zeker geen kritiek werpen op Hare Majesteit Koningin Paola, maar ik vind het enkel wat droevig dat het protocol niet ingegrepen heeft.

Wat denken jullie over de Jurk van Hare Majesteit Koningin Paola?

Ik denk dat het vaticaans protocol daar een stokje heeft voorgestoken. Iemand die op de thee komt bij de paus, mag geen langer kleedje dragen dan het zijne. Hij wil altijd de langste hebben. ;-)

JuBiLaTe 14 november 2009 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4441424)
Ik denk dat het vaticaans protocol daar een stokje heeft voorgestoken. Iemand die op de thee komt bij de paus, mag geen langer kleedje dragen dan het zijne. Hij wil altijd de langste hebben. ;-)

Ik heb altijd wel gedacht dat de huidige Paus een verschrikkelijke ijdeltuit was, maar dat dit zó erg was, daar verschiet ik van.:-o :-D

porpo 14 november 2009 03:33

De koning is dus gelovig, dat wist ik niet maar dat is wel goed nieuws. :)

dot1x 14 november 2009 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4383786)
[img]http://troonopvolgers.web-log.nl/tro...ia_logje22.jpg[/img]

Maar het kon nog altijd veel slechter.
Ik vind het onaanvaardbaar, zeg maar ronduit schandalig dat Prinses Laeticia zo maar in fleurige kledij in de nabijheid van de Heilige Vader verschijnt... blablablablabla....

Ja godver... schoon materiaal. Oeioei.. is dat den paus zijn kruis die daar de hoogte ingaat (ten hemel rijst ?) Dat moet een mirakel zijn. Tijd om de paus Geilig te verklaren !

Sjaax 14 november 2009 13:20

Citaat:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tml#reageerTag

Ik heb wat moeite met de jurk van onze Koningin. Ik vind ze wat te kort. Voor een vrouw van Haar leeftijd vind ik het eigenlijk niet kunnen dat die jurk maar tot Haar Knieën komen, en zeker niet op de Heilige Grond van Het Vaticaan, ten opzichte van Zijne Heiligheid de Paus, de Heilige Vader.

Ik wil hiermee zeker geen kritiek werpen op Hare Majesteit Koningin Paola, maar ik vind het enkel wat droevig dat het protocol niet ingegrepen heeft.

Een mooie gelegenheid om het koningshuis af te schaffen. Elke aanleiding is er één.

Jan van den Berghe 14 november 2009 22:43

Citaat:

Niets. 't Zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Als gelovige vind ik wel andere zaken belangrijk.

Raf 14 november 2009 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 4442978)
Niets. 't Zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Als gelovige vind ik wel andere zaken belangrijk.

Zoals het indoctrineren van onschuldige kindertjes...

lombas 15 november 2009 00:38

Fabiola is een Franco-hoer. Ze mag rotten in een Perpignanse cel. De dood van veertig jaar Spanjaarden mee op haar geweten.

Raf 15 november 2009 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 4443242)
Fabiola is een Franco-hoer. Ze mag rotten in een Perpignanse cel. De dood van veertig jaar Spanjaarden mee op haar geweten.

Ik vind het best dat je geen blad voor je mond neemt, maar doe dat voor je ogen ook even weg, wil je? Deze draad gaat over die andere koningin.

Adam Smith 15 november 2009 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 4443242)

Pardon? Heeft u het over haar persoonlijk of vindt u haar vader fout?

Jan van den Berghe 15 november 2009 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith (Bericht 4443320)
Pardon? Heeft u het over haar persoonlijk of vindt u haar vader fout?

Mij komt het soms voor dat sommigen schuld en boete tot iets erfelijks maken.

Adam Smith 15 november 2009 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 4443325)
Mij komt het soms voor dat sommigen schuld en boete tot iets erfelijks maken.

Tenminste ik vroeg mij dat af, aangezien toen koningin Fabiola er iets aan had kunnen doen (volwassen was), Franco al stevig in het zadel zat.

Jaani_Dushman 15 november 2009 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4443266)
Ik vind het best dat je geen blad voor je mond neemt, maar doe dat voor je ogen ook even weg, wil je? Deze draad gaat over die andere koningin.

Vervang dan Franco even door Mussolini.

lombas 15 november 2009 23:52

Citaat:

Deze draad is gewoon een charade voor een stupidistisch oculair begiftigde medeschrijver.

Niet persoonlijk, uiteraard.

Herr Flick 16 november 2009 08:24

Citaat:

Beide broertjes hadden het blijkbaar wel voor facistische, nazi grietjes, ;-)

Ja kan ook moeilijk anders he, pa en ma waren zelf goed bevriend met figuren die zich achteraf nogal goed moeten geamuseerd hebben in de kampen.

Cisalpina 16 november 2009 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 4442978)

Over worst gesproken, is die van A-II ook te kort?

Wat zou de paus daarover te zeggen hebben?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be