![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die anderen, dat zijn degenen die de lakens uitdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Je begint stilaan na Shaddy en haar dubbelnicks de volgende forumnar te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bloody hell. En zo'n mensen beslissen dan om je werkloosheidsuitkering af te nemen.:? |
Citaat:
Het is altijd makkelijker om de zwakkeren in het vizier te nemen dan de sterken. Zij kunnen in tegenstelling tot de sterken zicht niet verweren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al vijftien jaar werkloos. |
Citaat:
Volhouden zou ik zeggen, alle beetjes helpen om de staat kapot te maken. |
Citaat:
Ik heb trouwens al heel wat cursussen gevolgd voor ik werkloos werd. Mijn dochter aard naar haar vaartje. Na vijf jaar werkloosheid is ze nu universitaire studies begonnen om te kunnen blijven doppen... |
22/10/09: De Vlaamse regering heeft intussen hun ongenoegen laten blijken tegen de waalse beslissing om werkzoekenden niet of weiniger te controleren.Dit kan echt niet!
Volgens de RVA moet een werkloze voldoen aan volgende regels: 1) Minimaal 15 brieven per dag versturen (best aangetekend,anders geen bewijs) 2) OF minimaal 10 sollicitatietelefoons per dag 3) Na 6 maanden werkloosheid ingaan op ALLE jobaanbiedingen Ik las dat iemand hier al 15 jaar gaat stempelen? Normaal gezien is dit onmogelijk, omdat men opnieuw x-aantal jaren werk moet bewijzen,na een werkloosheidsduur! Dit geldt ook voor "gezinshoofden"! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be