![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessant dat je een associatie maakte naar grottekeningen. Het is niet de eerste keer dat men me iets gelijkaardigs zegt. Spijtig ergens dat tegenwoordig alles nieuw moet lijken. 'Lijken' zeg ik, want wat is ooit echt nieuw?
|
![]() |
Citaat:
Tot zover mijn bijzonder nuttige bijdrage. |
Citaat:
|
Citaat:
ah als het ne foto met ne long shutterspeed is, kunt ge dat effect zelf maken met uw lens, uw lens langzaam in of uitzoomen terwijl uw sluiter blijft openstaan, maar dan zou de voorgrond ook bewogen zijn, of het is ering geplakt, maar als het van meerdere bronnen komt, kan dat natuurlijk niet. |
Citaat:
ik heb in elk geval de indruk dat het licht van de grond komt (horizon) en zich naar boven toe verplaatst. mensen met teveel vrije tijd die met licht aan het stunten zijn, ... raketten van de russen ... een nieuwe artilleriegranaat of marsmannekes wie zal het zeggen... |
Citaat:
ok het is een weapon of mass distruction, maar toch is het in al zijn kracht geweldig om te zien... (als je er niet te dicht bijstaat tenminste... ) |
|
Dat het een raket is dat zou mij ten zeerste verwonderen, de spiraal is veel te perfect. Kijk ook naar de bewegende beelden over hoe de raket gevormd wordt.
Ik wacht nog op een echte goeie verklaring voor dit zeer bizarre fenomeen. |
Hier op de site van de BBC kan je een nieuwe video bekijken en het is toch wel duidelijk dat dit geen raket is.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8404991.stm |
Een roterende laser zou een dergelijk effect kunnen opwekken.
|
Citaat:
Ik vind het net meer en meer duidelijk dat het een mislukte russische rakettest is : Je ziet duidelijk het langwerpige condensatiespoor op sommige foto's en de spiraalvorm kan je verklaren door een hapering aan het propulsie-systeem waardoor de raket een afwijking vertoonde tov haar traject, waarschijnlijk probeerden de regelsystemen de fout te overcompenseren door continu bij te sturen met een spiraalvormige contrail als resultaat. Een beetje zoals bij een dronkaard die slingerend op de weg rijdt maar dan in 3D. ;-) Dan zie je ook een min of meer sinusoidaal traject moesten zijn banden sporen nalaten. |
Veel simpelere verklaring. 1 discotheek.
|
Citaat:
|
Citaat:
2. hebt ge geen achtergrond nodig waartegen zoiets geprojecteerd kan worden? |
Citaat:
![]() |
Tot op zekere hoogte correct. Maar die achtergrond kan door de atmosfeer zelf worden gevormd, zeker in koude condenserende lucht.
Google maar eens op 'lasers' dan kun je zien wat voor gruwelijkheden er te koop zijn. Piloten beginnen ernsitge problemen te krijgen met lasers die vanaf de grond op de vliegtuigen worden gericht. Zware lasers hebben een bereik van meer dan die genoemde 150 km. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be