![]() |
http://www.sfa-ispa.ch/ImagesUpload/carte_europe.gif
![]() uiteraard hebben promillegrenzen geen oorzakelijk verband met de verkeersveiligheid... de landen waar 0.0 promille geldt zijn toevallig doorgaans de onveiligste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel grappig , Polen 0,2 promille , er woont hier een 10-tal Poolse bouwvakkers in mijn gemeente , en maar wisky-cola en vodka zuipen tot ze waggelend naar hun camionette gaan , daar kan Dronkoers niet aan tippen :lol:
|
Citaat:
Soms ben je wel bij de pinken zenne |
In mijn jonge jaren twee maal dronken een accident gedaan met enkel blikschade aan mijn eigen wagen tot gevolg. En veel vrienden ook. Wij hadden een deur in het clubhuis vol stickers van auto's die we naar de knoppen hadden gereden. Gelukkig in de onmiddellijke kennissenkring nooit gewonden of doden te betreuren gehad. Wel enkele collega's gehad die jaren hebben kunnen betalen voor ongevallen met dodelijke afloop. Ook twee mensen gekend die zichzelf hebben dood gereden maar dat was telkens overdreven snelheid.
Of een nultolerantie veel gaat uithalen betwijfel ik. Of je nu 0 of 0.8 in je bloed mag hebben doet er niet toe als je in de wagen stapt met 2 promille. |
Citaat:
Ja, da's ook waar...!!! ;-) |
Ik wou hier even kompleet of topik gaan.
Om eens ferm te lachen met al die mensen die hier zitten van hun gat te maken "dat ze dan zelfs geen likeurpraline meer zouden kunnen nuttigen". Bweuk, likeurpralines. Tweemaal bweuk een mon chérietje. Kom hé zeg, geef dat toch gewoon toe: een frisse pint als 't heel warm is; anders een gevecht me' nen Duvel, of een afvaart van de Leffe. Janetten !! |
Ik pluk liever een verboden vrucht of versla de gulden draak.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be