![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als da nog ni mag. De maffioos komt er nog goed vanaf
|
![]() :jerry: |
Ik vond de panische oogjes best wel grappig om zien.
Dat stuk maffioso verdiende wel hoogdringend eenss een rake klap, gewoonterecht is in zijn kringen toch dagelijkse kost. |
Citaat:
Dus filosoof; je valt nogmaals plat op de buik, geen wonder niemand u nog au serieux neemt als je zo'n zaken doet en zaken weghoud. |
Citaat:
Nope,integendeel zelfs. Alweer plat op de buik filosoof. Ik denk men u hier al heel goed kent ja,in het verdraaien van woorden en het weglaten van de gehele zinnen zoals je hier voor de 2 de keer alweer doet. Ik heb hier al genoeg gezegd ik van temsche z'n daden niet goed keur. |
Citaat:
Nederigheid ! Zeker die NWO klootzakken verdienen af en toe nen toek op under bakkes. Als je weet dat deze mensen (onrechtstreeks) miljarden doden opt geweten hebben... (pharma, wapens,...) Wat me heel blij stelt deze actie, want dat betekent dat er daarbuiten toch nog vele zoals wij zijn met een visie voor vrede en vooruitgang. Als je zo hard voor gerechtigheid opkomt kan je al es agressief worden, begrijpelijk. |
Citaat:
Een light versie van Dutroux om jonge criminelen van de straat te houden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt misschien zo stilaan tijd daarvoor... :-D Je doet in elk geval flink je best. Bravo. |
Niet alle gekken zijn links.
|
Citaat:
als er één man is die gepolariseerd heeft tussen links/rechts en dito haat heeft gezaaid, is het wel berlusconi. de aanvallen in Italie jegens immigranten konden niet op uw afschuw rekenen. vreemd. aanzetten tot haat is trouwens iets waar nog meer personen en groepen zich toe bezondigen, men denke aan de hetze jegens moslims. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be