![]() |
Ik gebruik enkel de tv voor DVD's en heel soms zet ik hem aan en zap ik een beetje tot ik meestal blijf hangen op NGC ofzo iets of een knappe vrouw.
Als ik bij mijn vriendin ben dan kijk ik wel is mee naar wat zij kijkt. (ik moet wel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Weer op die stomme computer!!"
"Allez, kom een bekke bij mij in de zetel" Soms moet ik wel is toegeven en dan duik ik de snoepkast in, ga ik dan in de zetel zitten en vreet ik mij vol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weekdag: 0u58 Zaterdag: 1u45 Zondag: 2u00 Week: 8u40 gemiddeld he. Onder socialecontactactiviteiten verstaan we bezoek, praten, feest, communiceren op afstand en hulpverlening aan familie en vrienden. |
Citaat:
|
Citaat:
En nee, PBL-RKT is daar niet bij :-D |
Sorry hé. Ge zijt er precies niet echt trots op, whatever it may be.
|
Allo Allo! nu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
VPROImport
Pauw&Witteman Netwerk Eén Vandaag Phara (bij tijden) Ter Zake (minder en minder) QI Stephen Fry in America (ik ben nogal een Fry-fan) Journaals (ter vergelijking) NOVA Docu's op BBC NCRV document Veel succes als je dat allemaal moet gaan downloaden. Verder boeit het me niet echt of iemand al dan niet een TV heeft of ernaar kijkt, maar laat het superieure toontje omdat je iets niet hebt gerust achterwege. |
Veel mensen die ietwat pretentieus beweren dat ze "hun TV allang buitengesmeten hebben" zijn niet zelden internetjunkies, en hangen uren en uren als zombies voor hun monitor.
|
Citaat:
Nu, wat ik moest doen, is afgewerkt. En ik ben dan ook van plan om de drie weken die er nu aankomen, mijn relatie met de pc op een serieus laag pitje te zetten en dus andere dingen te doen. Buiten wandelen en sporten, bijvoorbeeld. Op café gaan... Nog eens naar de bib, eindelijk! edit: mijn bedoelingen ivm die TV zijn helemaal niet pretentieus. Dat is een dooddoener voor elke mogelijke discussie en daar gaat het niet over bij mij. Nu ja, er is geen enkele reden waarom ik me zou moeten verdedigen natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be