Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Gooi die TV buiten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133715)

De Prodigy 14 januari 2010 20:18

Ik gebruik enkel de tv voor DVD's en heel soms zet ik hem aan en zap ik een beetje tot ik meestal blijf hangen op NGC ofzo iets of een knappe vrouw.
Als ik bij mijn vriendin ben dan kijk ik wel is mee naar wat zij kijkt. (ik moet wel)

Eigenzinnig 14 januari 2010 20:20

Citaat:

Als ik bij mijn vriendin ben dan kijk ik wel is mee naar wat zij kijkt. (ik moet wel)
..thuis..neighbours..wijftv..ik ben mee..;-)

Zeikstraal 14 januari 2010 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4544298)
..thuis..neighbours..wijftv..ik ben mee..;-)

Dat is 1 vd eerste vragen die ik stel. Vragen waar ze naar kijken. Kan je veel uit opmaken. Kzou het geen week uithouden

Txiki 14 januari 2010 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4544129)
En dan ?

Laat de mensen toch doen, ze doen er geen kwaad mee. Is trouwens uren voor de PC hangen zoveel beter ?

Ik had liever gezien dat ze zich gemiddeld 2 uur per dag met hun samenleving zouden bezighouden...

De Prodigy 14 januari 2010 21:13

"Weer op die stomme computer!!"
"Allez, kom een bekke bij mij in de zetel"

Soms moet ik wel is toegeven en dan duik ik de snoepkast in, ga ik dan in de zetel zitten en vreet ik mij vol.

kiko 14 januari 2010 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4544346)
Ik had liever gezien dat ze zich gemiddeld 2 uur per dag met hun samenleving zouden bezighouden...

En wie zegt dat ze dat niet doen ? Je bent wel heel snel met je oordeel.

Eigenzinnig 14 januari 2010 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4544337)
Dat is 1 vd eerste vragen die ik stel. Vragen waar ze naar kijken. Kan je veel uit opmaken. Kzou het geen week uithouden

we zullen binnen 10 jaar nog eens een klapke doen..:-P

Zeikstraal 14 januari 2010 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4544463)
we zullen binnen 10 jaar nog eens een klapke doen..:-P

Verklaar u nader.

Txiki 14 januari 2010 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4544461)
En wie zegt dat ze dat niet doen ? Je bent wel heel snel met je oordeel.

Laten we eens kijken naar de tijd die gemiddeld besteed wordt aan socialecontactactiviteiten per weekdag, zaterdag, zondag en voor een hele week.

Weekdag: 0u58
Zaterdag: 1u45
Zondag: 2u00
Week: 8u40

gemiddeld he.

Onder socialecontactactiviteiten verstaan we bezoek, praten, feest, communiceren op afstand en hulpverlening aan familie en vrienden.

Zeikstraal 14 januari 2010 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4544664)
Laten we eens kijken naar de tijd die gemiddeld besteed wordt aan socialecontactactiviteiten per weekdag, zaterdag, zondag en voor een hele week.

Weekdag: 0u58
Zaterdag: 1u45
Zondag: 2u00
Week: 8u40

gemiddeld he.

Onder socialecontactactiviteiten verstaan we bezoek, praten, feest, communiceren op afstand en hulpverlening aan familie en vrienden.

Hoe houd gij u bezig met de samenleving?

Txiki 14 januari 2010 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4544669)
Hoe houd gij u bezig met de samenleving?

Is dat een serieuze vraag om mijn privéleven op het forum te gooien? Laat ik het erbij houden dat ik actief ben in een aantal organisaties op verschillende niveaus, van lokaal tot "mondiaal", die zich moeien met het beleid op die niveau's.

En nee, PBL-RKT is daar niet bij :-D

Zeikstraal 14 januari 2010 23:32

Sorry hé. Ge zijt er precies niet echt trots op, whatever it may be.

bgf324 14 januari 2010 23:36

Allo Allo! nu

Txiki 14 januari 2010 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal (Bericht 4544682)
Sorry hé. Ge zijt er precies niet echt trots op, whatever it may be.

U bedoelt?

Jaani_Dushman 16 januari 2010 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 4542904)
Gooi die TV buiten

Wat niet heb, niet buitengooien kan. :?

mdf 16 januari 2010 19:37

en surf je te pletter

http://www.clint.be/nieuws/exclusief...cilou-annys-18

Steve_M 16 januari 2010 19:51

VPROImport
Pauw&Witteman
Netwerk
Eén Vandaag
Phara (bij tijden)
Ter Zake (minder en minder)
QI
Stephen Fry in America (ik ben nogal een Fry-fan)
Journaals (ter vergelijking)
NOVA
Docu's op BBC
NCRV document

Veel succes als je dat allemaal moet gaan downloaden. Verder boeit het me niet echt of iemand al dan niet een TV heeft of ernaar kijkt, maar laat het superieure toontje omdat je iets niet hebt gerust achterwege.

kiko 16 januari 2010 22:20

Veel mensen die ietwat pretentieus beweren dat ze "hun TV allang buitengesmeten hebben" zijn niet zelden internetjunkies, en hangen uren en uren als zombies voor hun monitor.

Txiki 17 januari 2010 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4548020)
Veel mensen die ietwat pretentieus beweren dat ze "hun TV allang buitengesmeten hebben" zijn niet zelden internetjunkies, en hangen uren en uren als zombies voor hun monitor.

Dat zal ik niet ontkennen. Ter verontschuldiging van de vele uren achter de pc die ik tot vandaag heb moeten doorbrengen, schakel ik de notie "afhankelijkheidsrelatie" in. Internet heb ik daarvoor niet meteen nodig, maar het is op zo'n momenten de snelste en makkelijkste ontspanning die in je bereik ligt, net omdat je daarna toch verder moet werken.

Nu, wat ik moest doen, is afgewerkt. En ik ben dan ook van plan om de drie weken die er nu aankomen, mijn relatie met de pc op een serieus laag pitje te zetten en dus andere dingen te doen. Buiten wandelen en sporten, bijvoorbeeld. Op café gaan... Nog eens naar de bib, eindelijk!

edit: mijn bedoelingen ivm die TV zijn helemaal niet pretentieus. Dat is een dooddoener voor elke mogelijke discussie en daar gaat het niet over bij mij. Nu ja, er is geen enkele reden waarom ik me zou moeten verdedigen natuurlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be