Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Cheeren voor Léonard (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133920)

Graziëlla 17 januari 2010 22:31

Laten we hopen dat het Léonard wordt!!!!! Het is een groot man met goed fatsoen, dat hij onze maatschappij maar terug op de juiste sporen zet!!!!
En hij moet ze niet sparen, de zondaars, de huichelaars!!! Dit is iets wat Danneels kan verweten worden. Hij zweeg, ontweek de discussie, enkel maar om geliefd te zijn. Daarmee verzaakte hij om de Christelijke waarden en deugden aan het volk op te leggen! Het volk moet weten waaraan het zich moet houden, waaraan het verantwoording af te leggen heeft. Danneels deed dit niet. Danneels was onzichtbaar voor het volk. Met alle gevolgen van dien. Een goede Kardinaal moet durven met de vuist op de tafel slaan. Ik hoop dat Léonard de verrotting van onze maatschappij kan indijken!!!!!!!!

bgf324 17 januari 2010 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4549602)
Laten we hopen dat het Léonard wordt!!!!! Het is een groot man met goed fatsoen, dat hij onze maatschappij maar terug op de juiste sporen zet!!!!
En hij moet ze niet sparen, de zondaars, de huichelaars!!! Dit is iets wat Danneels kan verweten worden. Hij zweeg, ontweek de discussie, enkel maar om geliefd te zijn. Daarmee verzaakte hij om de Christelijke waarden en deugden aan het volk op te leggen! Het volk moet weten waaraan het zich moet houden, waaraan het verantwoording af te leggen heeft. Danneels deed dit niet. Danneels was onzichtbaar voor het volk. Met alle gevolgen van dien. Een goede Kardinaal moet durven met de vuist op de tafel slaan. Ik hoop dat Léonard de verrotting van onze maatschappij kan indijken!!!!!!!!

Het volk hoeft geen verderfelijke katholieke waarden!

Graziëlla 17 januari 2010 22:57

Indien ik de naam van uw ouders wist zou ik hen bellen en hen zeggen dat zij hun zoon van het internet moeten houden omdat hij steeds de mensen lastig valt. Ik zou ook zeggen dat hij slechte manieren heeft, een slechte moraal, en dat het van mij niet waar zou zijn!!!!!!!!!!!!

Svennies 17 januari 2010 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4549624)
Het volk hoeft geen verderfelijke katholieke waarden!

En anders kan bgf324 zijn valieske pakken omdat bisschop Leonard én Graziela klaar staan om met hun toortsen om het nieuwe licht over het land te laten schijnen wat betreft hun mening over de maatschappelijke waarden...

Laten we dus met zijn allen bgf324 redden alhier tegen die preutse onverdraagzame christelijke waarden van weleer die menig andersdenkende van destijds een bijzonder warm einde heeft geschonken...

Zucht 17 januari 2010 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4549669)
Indien ik de naam van uw ouders wist zou ik hen bellen en hen zeggen dat zij hun zoon van het internet moeten houden omdat hij steeds de mensen lastig valt. Ik zou ook zeggen dat hij slechte manieren heeft, een slechte moraal, en dat het van mij niet waar zou zijn!!!!!!!!!!!!

Wijven moeten zwijgen en kindjes baren.

bgf324 17 januari 2010 23:22

Citaat:

Die gaan u es goed uitlachen en vriendelijk verzoeken dat u zich in het vervolg met uw eigen zaken bemoeid.

Svennies 17 januari 2010 23:23

Citaat:

Hoe zit het met Uwe gebuur én zijn hoerenkot Graziëlla...Is dat nu al geopend...

Zucht 17 januari 2010 23:37

:cheer: halleluja Leonard :cheer:

bgf324 17 januari 2010 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 4549747)

:evil:

Jeff :cheer:
http://www.youtube.com/watch?v=HKnxmkOAj88

Zucht 17 januari 2010 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4549752)

De beste cover, zelfs beter dan het origineel van Leonard, is natuurlijk die van John Cale.
http://www.youtube.com/watch?v=yuaCS3ts43s

Everytime 17 januari 2010 23:50

In duet met zijn vrouw :
http://www.youtube.com/watch?v=yDNyu9usiYQ

bgf324 17 januari 2010 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 4549757)
De beste cover, zelfs beter dan het origineel, is natuurlijk die van John Cale.
http://www.youtube.com/watch?v=yuaCS3ts43s

De tital van beste cover ooit gaat voor mij naar ALL ALONG THE WATCHTOWER

Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Origineel van Bob Dylan

Komt ook in aanmerking:

Joe Cocker - With A Little Help Of My Friends
Origineel van The Beatles

Jaani_Dushman 18 januari 2010 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4549752)

Hoepel op met dat gezaag!! :evil:

Jaani_Dushman 18 januari 2010 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 4549747)

En gij ook! :evil:

Weezer 18 januari 2010 11:38

Cheeren voor een oud-voetballer van Standard, Monaco en Feyenoord lijkt me ietwat overdreven... :|

Weezer 18 januari 2010 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4549251)
:cheer: Leonard :cheer:
:cheer: Verschaeve :cheer:
:cheer: Leon Degrelle :cheer:
:cheer: Benedictus :cheer:
:cheer: Roelandt Raes :cheer:
:cheer: Mussolini :cheer:
:cheer: Staf De Clercq :cheer:

Misschien niet helemaal politiek correct maar ik moest erg hard lachen om deze posting :lol:

Weezer 18 januari 2010 11:40

En Graziëlla is een dubbelnick van Jazeker, ik voel het...

Djiezes 18 januari 2010 11:42

Citaat:

Is die blote-tettentent in dat achterlijk kutdorp van je nu eigenlijk al open?

Xenophon 18 januari 2010 13:23

Citaat:

Kunnen we hem niet naar zo'n anti-homokamp sturen? :D

Djiezes 18 januari 2010 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4550359)
Kunnen we hem niet naar zo'n anti-homokamp sturen? :D

Allemaal samen in zo'n barak. Dat gaat goedkomen... ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be