Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Milieu (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=168)
-   -   U bent binnenkort bezit van Monsanto ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136246)

Pieke 30 maart 2010 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666110)
o nee? wat dacht je van de mensen geen tijd gunnen en wat dacht je van de educatie waardoor mensen geleerd wordt naar autoriteiten te luisteren ipv naar zichzelf?

wat voor ne zever is me dat nu. Ik moet officieel maar 38 uur werken. Mijn grootouders werkten 6 dagen op 7, en langer dan 7 uur per dag.

Voltian 30 maart 2010 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 4666130)
ok, da's goed, dank u.

euhm, die "nee" was toch antwoord op

"Allé ja, ge kunt mensen die er geen interesse in hebben uw staat toch niet opdringen?"

en niet op

"Kunt ge niet gewoon een stukske van België nemen (of waar dan ook) en daar met gelijkgestemden uw staat oprichten?"

hé (kwestie van misverstanden te vermijden)

Khwajagan 30 maart 2010 10:43

nee ;)

Khwajagan 30 maart 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4666131)
wat voor ne zever is me dat nu. Ik moet officieel maar 38 uur werken. Mijn grootouders werkten 6 dagen op 7, en langer dan 7 uur per dag.

en zo trappen we er in!

fox 30 maart 2010 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666110)
o nee? wat dacht je van de mensen geen tijd gunnen en wat dacht je van de educatie waardoor mensen geleerd wordt naar autoriteiten te luisteren ipv naar zichzelf?

Bon, u hebt natuurlijk een mooi bewijsje klaarliggen waaruit blijkt dat mensen langere werkweken hebben in vergelijking met vroeger?

Dat het schoolsysteem slecht is blijkt waarschijnlijk ook duidelijk uit de levenskwaliteit van geschoolde mensen tov de ongeschoolden? Waar heeft u trouwens leren lezen?

Pieke 30 maart 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666144)
en zo trappen we er in!

Die 38 uur is dus een illusie?

Khwajagan 30 maart 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4666146)
Bon, u hebt natuurlijk een mooi bewijsje klaarliggen waaruit blijkt dat mensen langere werkweken hebben in vergelijking met vroeger?

Dat het schoolsysteem slecht is blijkt waarschijnlijk ook duidelijk uit de levenskwaliteit van geschoolde mensen tov de ongeschoolden? Waar heeft u trouwens leren lezen?

uh DAT zeg ik toch niet?

nevermind

Khwajagan 30 maart 2010 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4666160)
Die 38 uur is dus een illusie?

nee maar zoveel vrijheid heb je niet in een 38 urige werkweek, DAT is wat ik bedoel. door het te vergelijken met vroeger lijkt het beter maar het is het niet
ik bedoel daarmee dqat 38 uur nog steeds veel uren zijn

Kodo Kodo 30 maart 2010 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666097)
het hele ganse controle systeem (hoort U me? ) zal instorten en ophouden te bestaan.

Kan moeilijk anders. Imperial overstretch.

Khwajagan 30 maart 2010 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo (Bericht 4666202)
Kan moeilijk anders. Imperial overstretch.

ja + enorme groepen mensen die wakker worden.

Voltian 30 maart 2010 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666142)
nee ;)

:-)

nee, serieus...

parcifal 30 maart 2010 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666097)
we gaan een paradijs creeren op aarde!!!!!!!

duurt nog effe maar die gaat er komen!!!

.

Pak dan best een warm land want anders gaat ge potverdorie kou hebben. :-D

Achteraf wel niet komen zagen dat je in een herhaling van het JonesTown debacle in Guyana terecht blijkt gekomen te zijn.

We kennen allemaal de afloop daarvan : Frisdrank met Cyanide erin en 909 doden waaronder 276 kinderen.

fox 30 maart 2010 13:06

khwajahan gaat een paradijs op aarde creeëren waar niemand moet werken en waar iedereen mag doen wat hij wil. Hoe dat exact aangepakt moet worden weet natuurlijk alleen hijzelf, maar het komt er op neer dat het eten vanzelf naar hem toekomt en dat het dak boven zijn hoofd zichzelf bouwt.

thefishdoesntthink 30 maart 2010 14:55

interessant
Citaat:

Is this the end of gene patenting?
11:57 30 March 2010
Andy Coghlan, reporter

A court in New York yesterday ruled that patents on two genes linked to breast cancer are invalid.

By declaring that the genes can't be patented because they are essentially products of nature rather than inventions, the US District Court for the Southern District of New York state has effectively cast doubt on whether patents on 2000 other human genes - around 20 per cent of the total - are valid, The Times of London reports.
http://www.newscientist.com/blogs/sh...ef=online-news

Kodo Kodo 30 maart 2010 15:23

Jurisprudentie

Het is ongelooflijk dat ook in Amerika zulke belangrijke gedeelten van het recht slechts in de vorm van jurisprudentie bestaan, en geen deel uitmaken van de wetgeving, om niet te zeggen: in de grondwet staan.

Maar Europa bijt natuurlijk de spits af: uit het Verdrag van Lissabon is de passage geschrapt waarin de voorrang van het EU-recht op het recht van de lidstaten staat (anders dreigden er 27 grondwetsherzieningen nodig te zijn; eigenlijk was dat toch al het geval, maar nu hebben ze ons beter om de tuin kunnen leiden), maar die voorrang wordt wel al een kwarteeuw toegepast op grond van jurisprudentie van het Hof van Justitie. Maw: dat Hof heeft zichzelf tot gerechtelijk oppergezag uitgeroepen, en meteen de Raad een soort wetgevende almacht toegekend. De mandaten van de rechters worden verlengd door o.m. de... Raad.

Khwajagan 30 maart 2010 15:25

Citaat:

Het is ongelooflijk dat ook in Amerika zulke belangrijke gedeelten van het recht slechts in de vorm van jurisprudentie bestaan, en geen deel uitmaken van de wetgeving, om niet te zeggen: in de grondwet staan.
Amerika valt onder de maritieme wet, maritime law.

en USA is een corporatie geen 'land' de eigenaar van het land is Engeland
drie maal raden wie de eigenaar van engeland is

Voltian 30 maart 2010 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666640)
maritime law.

bedoelt ge UNCLOS?

Khwajagan 30 maart 2010 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Voltian (Bericht 4666652)
bedoelt ge UNCLOS?

nee

Pieke 30 maart 2010 15:49

ik hou niet zo van dat gespeeld misterieus gedoe Pindar

Citaat:

The Pope is the ultimate owner of everything in the world
http://www.natural-person.ca/pdf/Gre...n_owns_USA.PDF

fox 30 maart 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan (Bericht 4666640)
en USA is een corporatie geen 'land' de eigenaar van het land is Engeland
drie maal raden wie de eigenaar van engeland is

crabpeople?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be