Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Roj tv stem van de onderdrukte volk! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136324)

DEMOKRATOS 19 maart 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649223)
Ik ben superfier dat ik een hypernationalist ben, dat kun je niet zeggen van de meeste Belgen!!

Jullie zijn allemaal zo fier op het Turk zijn. Wat zoek je dan in Belgie als het hier toch zo slecht is....alle Turken hebben veel lof over hun eigen en hun land, maar ze komen toch allemaal naar Europa.... over nationalist gesproken :-) ginder zijn ze racist, hier zijn ze nationalist....

computeringenieur 19 maart 2010 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS (Bericht 4649297)
Jullie zijn allemaal zo fier op het Turk zijn. Wat zoek je dan in Belgie als het hier toch zo slecht is....alle Turken hebben veel lof over hun eigen en hun land, maar ze komen toch allemaal naar Europa.... over nationalist gesproken :-) ginder zijn ze racist, hier zijn ze nationalist....

Wij zeggen dat het hier niet slecht is alhoewel de economie stilaan begint te verzwakken . De Europese economie begint in elkaar te storten. Ik geef ze nog geen tien jaar. De toekomst ligt in Turkije. Nogmaals, we zijn naar hier gekomen om de Belgische economie te versterken. Dankzij de allochtonen heeft België zo'n goede welvaart. De laatste jaren komen enkel Koerden naar België om een stukje van de taart te proeven.

Voor ons is nationalisme een heel positieve kracht in de samenleving. Ieder mens is een nationalist, maar de mate wordt bepaald door de geschiedenis en grootte van een natie. Het is juist deze positieve kracht waar jullie niet tegen kunnen.

DEMOKRATOS 19 maart 2010 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649314)
Wij zeggen dat het hier niet slecht is alhoewel de economie stilaan begint te verzwakken . De Europese economie begint in elkaar te storten. Ik geef ze nog geen tien jaar. De toekomst ligt in Turkije. Nogmaals, we zijn naar hier gekomen om de Belgische economie te versterken. Dankzij de allochtonen heeft België zo'n goede welvaart. De laatste jaren komen enkel Koerden naar België om een stukje van de taart te proeven.

Voor ons is nationalisme een heel positieve kracht in de samenleving. Ieder mens is een nationalist, maar de mate wordt bepaald door de geschiedenis en grootte van een natie. Het is juist deze positieve kracht waar jullie niet tegen kunnen.

Ga dan trug en zit hier niet op te scheppen over u turkenland...niemand houd je verplicht hier, jullie extremisme is wereldbekend, economie is gwoon onderuit gegaan door de invasie Turken :)

computeringenieur 19 maart 2010 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS (Bericht 4649327)
Ga dan trug en zit hier niet op te scheppen over u turkenland...niemand houd je verplicht hier, jullie extremisme is wereldbekend, economie is gwoon onderuit gegaan door de invasie Turken :)

Sadece halinize gülüyorum. Bu düsünceyle hic bir yere varamazsiniz. Ayni hamam ayni tas.

Jozef Ostyn 19 maart 2010 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649223)
Ik ben superfier dat ik een hypernationalist ben, dat kun je niet zeggen van de meeste Belgen!!

Dat u zich wentelt in uw eigen kortzichtigheid is uw probleem.

Jozef Ostyn 19 maart 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649314)
De Europese economie begint in elkaar te storten. Ik geef ze nog geen tien jaar. De toekomst ligt in Turkije.

Ongetwijfeld daarom dat zovele Turken naar Europa migreren.

computeringenieur 19 maart 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4649425)
Ongetwijfeld daarom dat zovele Turken naar Europa migreren.

Zolang nog elite-racisten zoals u leven, zal België barsten. Gegevens van de Europese commissie zeggen het tegenovergestelde. Het aantal immigranten uit Turkije is afgenomen en zal verder sterk afnemen. Binnen 10 jaar zullen jullie afhankelijk van Turkije worden. Kijk eens maar naar het aantal Belgen dat steeds een woning koopt in Turkije en ze blijven maar steeds daar.:lol:

Jozef Ostyn 19 maart 2010 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649476)
Zolang nog elite-racisten zoals u leven, zal België barsten. Gegevens van de Europese commissie zeggen het tegenovergestelde. Het aantal immigranten uit Turkije is afgenomen en zal verder sterk afnemen. Binnen 10 jaar zullen jullie afhankelijk van Turkije worden. Kijk eens maar naar het aantal Belgen dat steeds een woning koopt in Turkije en ze blijven maar steeds daar.:lol:

Leef gerust verder in uw droomwereld.

computeringenieur 19 maart 2010 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4649481)
Leef gerust verder in uw droomwereld.

Ik dromen??? Maar neen man dit is gewoon de realiteit die jullie ontkennen. Typisch voor Westerlingen. Als het maar Turkije is dan staan jullie paraat om aan te vallen. Geef de Turken een beetje tijd en dan pas zal hun krachtige economische vooruitgang jullie ogen verblinden.

Jozef Ostyn 19 maart 2010 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649496)
Ik dromen??? Maar neen man dit is gewoon de realiteit die jullie ontkennen. Typisch voor Westerlingen. Als het maar Turkije is dan staan jullie paraat om aan te vallen. Geef de Turken een beetje tijd en dan pas zal hun krachtige economische vooruitgang jullie ogen verblinden.

Even de indrukwekkende economische groei van Turkije illustreren:

Year Mar Jun Sep Dec Average
2009 -7.57 6.69 2.32 0.48
2008 0.87 -0.37 -1.28 -4.78 -1.39
2007 0.06 2.49 0.40 1.93 1.22

DEMOKRATOS 19 maart 2010 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649361)
Sadece halinize gülüyorum. Bu düsünceyle hic bir yere varamazsiniz. Ayni hamam ayni tas.

NEDERLANDS alstublieft, ik versta niet wat je daar broebelt...

computeringenieur 19 maart 2010 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4649503)
Even de indrukwekkende economische groei van Turkije illustreren:

Year Mar Jun Sep Dec Average
2009 -7.57 6.69 2.32 0.48
2008 0.87 -0.37 -1.28 -4.78 -1.39
2007 0.06 2.49 0.40 1.93 1.22

bron???

Jozef Ostyn 19 maart 2010 17:59

Een beetje geschrokken?

computeringenieur 19 maart 2010 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 4649551)
Een beetje geschrokken?

Neen hoor ik wilde enkel je leugens weerleggen.

Jozef Ostyn 19 maart 2010 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649554)
Neen hoor ik wilde enkel je leugens weerleggen.

Ja, ik weet datr veel schattyingen voor 2009 nog veel lager liggen (bv. -6%), maar dat is overdreven.

DEMOKRATOS 19 maart 2010 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur (Bericht 4649549)
bron???

Is het niet de zonnige mooie vakantieland Turkije, waar als je 1 kilometer de hotel buiten zijt, met paard en kar en lemen huizen ziet... economische groei gesproken... enigste wat daar groeit, is de haat tegen minderheden, zoals Christenen, Joden, Koerden en Armeniers...Turkije is zo'n supermacht dat het meer als 5 miljoen mensen om economische redenen hun land hebben verlaten...héé supercomputeringenieurke...:roll:

Jozef Ostyn 19 maart 2010 18:09

Gelukkig "slechts" 12,6% analfabeten.

Txiki 20 maart 2010 22:28

:cheer: morgen Newroz :cheer:

Daarom een liedje van Sipan Xelat

DEMOKRATOS 21 maart 2010 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4651157)
:cheer: morgen Newroz :cheer:

Daarom een liedje van Sipan Xelat

Mooi :)) Iedereen wordt verwacht op de Koerdische Nieuwjaarsfeest dat wordt gegeven vandaag dus, 21 maart om 14u adress: Stadsfeestzaal -Demervallei-Aarschot, Belgium

Txiki 21 maart 2010 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS (Bericht 4651330)
Mooi :)) Iedereen wordt verwacht op de Koerdische Nieuwjaarsfeest dat wordt gegeven vandaag dus, 21 maart om 14u adress: Stadsfeestzaal -Demervallei-Aarschot, Belgium

14u? Tegen ons was gezegd 16u. Soit, doet er niet toe. Maarre, je bedoelt wellicht Flanders (consequent blijven he)?

:cheer: Gelukkig Newroz :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be