![]() |
Citaat:
Waar wij regelmatig eens gaan wandelen is aan de Holsteenbron . Je hebt daar een mooie vijver, bossen en heide en verschillende wandelpaden. |
Ongestoord-neuken-in-de-buitenlucht-thread. :-o
|
Heidebos in Moerbeke
|
De Demervallei vind ik wel mooi.
|
Natuurgebied Hoge Kempen.
|
Gewoon aan zee, en jodium opsnuiven.
|
Het Pajottenland en ja idd ook de Ardennen!
|
Ik ben vorig weekend naar de Hoge Veluwe geweest. Het mag niet, maar in praktijk wel.
Verder ben in ook gewoon de Kamthoute Heide en het gebied van het Veerse Meer gaanbezoeken. |
Ik ga graag wandelen langs de zwingeul vanuit Retranchement (NL),je wandelt eigenlijk langs de grens.Verrekijker en vogelboek zijn een must.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Waalse taalkundige invloeden in de streek van Kadzand dienen verwijderd te worden. Retranchement (Truzement, Trezjement) ofte eertijds Cadsandria wordt "Kadzandwalle". De nabij liggende "Boulevard de Wielingen" wordt "Wielingenlaan". Wielingen schijnt tevens de Nederlandstalige volksuitspraak van Woelingen (Ollignies) ten zuidwesten van Geraardsbergen, Galmaarden en Bever (Pajottenland) te zijn. Hoogachtend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is v.h. goede te veel. |
Citaat:
|
Citaat:
Er bestaat een evenwoord (synoniem) voor het begrip "situatie comedie": "huiskamerklucht". Het bestanddeel kamer is echter van Latijnse oorsprong (camera). Goede Vlamingen bekijken dergelijke uitzendingen niet. Het tweede gevraagde woord valt buiten zijn leefwereld. Het begrip wordt daarom woordgetrouw vernederlandst: "slimbord". Hoogachtend |
Geachte heren
Rokertjes, zatlappen en smoelvoddragers bevuilen onze mooie Vlaamse landschappen. De aanwezigheid van deze sluikstorters kan niet langer geduld worden. Hoogachtend |
De vallei van de Zwarte Beek
|
Heverleebos
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be