![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is toch wat je wil zeggen? Godsdienst afschaffen voor kinderen, toch niet alleen de katholieke godsdienst? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou gaan tijd worden.
|
Ik ben geen liefhebber van de man zijn hardlijnigheid, maar toch kan ik niet anders dan toegeven dat mijn laatste les Katholieke Godsdienst op het 6de leerjaar van de lagere school was. In het Middelbaar werd het vak Godsdienst zo goed als inwisselbaar met Niet-Confessionele Zedenleer (dat ik ook even gevolgd heb trouwens tijdens mijn twee eerste jaren).
Zelfs als je niet religieus bent dien je de pijlers van de beschaving waarop onze samenleving gebouwd is te kennen, maar helaas. Dit is ook een reden waarom men zo decadent is geworden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De arrogantie van de totalitair kent geen grenzen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Met andere woorden : Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eentje om in te kaderen. Die legt de hypocritie helemaal bloot. Evengoed als Your sexlife is our business. Our sexlife is non of your business. En dan maar protesteren omdat wij van hun degoutante sprookjes afwillen. Voor het goed van de kinderen zouden de godsdienstlessen ook niet in de moraalklassen mogen gegeven worden. Het is namelijk fout om aan kinderen uit te leggen dat ze met hun slachtoffers absoluut geen rekening moeten houden, zolang een onzichtbare derde partij vergeving schenkt. Het resultaat daarvan is eeuwen van kindermisbruik. Laat het gedaan zijn aub. |
Citaat:
Er wordt onomwonden gepleit voor het voor het in religieuze ogen onvervreemdbaar recht voor het geven van een religieuze "opvoeding" - zijnde het inlepelen van de godsdienst van de ouders - maar terzelfdertijd blijft men stekeblind voor het recht van het kind hier NIET in "opgevoed" te worden. Op en top hypocrisie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staten aanvaarden ook niet dat iemand aan zijn nationaliteit verzaakt. |
Citaat:
Wachten tot ze meerderjarig zijn, en dan kunnen ze in alle vrijheid kiezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be