![]() |
Citaat:
En of zigeuners nu autochtonen of allochtonen zijn? |
Ondertussen naar het tv-journaal op VRT dan nog, om 19 uur gekeken?????
Het ging daar precies niet over een fait divers! Het liep er precies vol met "minder intelligente" mensen die niet beseffen dat dat maar een fait divers is dat eigenlijk nauwelijks de media zou moeten halen! Wat was weer de betekenis van "hypocrieten"? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent ècht ongelofelijk! Jij vindt altijd wel een of andere manier om jezelf op de eerste rij te zetten. Zo vertelde je hier al verhaaltjes waarin je als maatschappelijk werkster in Antwerpen werkte om 14 dagen later met evenveel bravoure te komen vertellen dat je straathoekwerkster in Brussel was. Altijd in het epicentrum van de gebeurtenissen... Ik geloof er in ieder geval geen fluit meer van. |
Citaat:
Ik heb nooit als maatschappelijk werkster gewerkt, ik ben altijd administratief bediende geweest. Ik ben nooit straathoekwerkster in Brussel geweest, de dagen van mijn leven die ik in Brussel doorbracht kan ik op één hand tellen. Bent u zeker dat u mij niet verward met iemand anders? |
Citaat:
|
Citaat:
My mistake. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Toch je taal een beetje verzorgen, Xenofon. Die dt-fouten staan zo slordig. ;-) |
Get lost
Tzen geen alochtone
Ken ze al te goed, En asz ziekenhuis Suckt zelf Als ne turk int hospitaal gaat mag em bij zen wijf gon en wij belgen ni zoals altijd |
Uw hoogst interessante bijdrage werpt een heel nieuw en boeiend licht op deze onverkwikkelijke zaak.
|
ze kwamen juist van een communie. vieren moslims dat ook, hun eerste communie??
|
Citaat:
En Kweet zelf meer ze was flauwgevallen van haar suikerziekte dus gingen ze naar het asz waar ze ni direct hulp kregen En toen een verpleegkundige kwam ( die haar derachter in de wc stak ) de die zij dat ze momenteel geen tijd hadden ze emmen dan de deur geforceerd kregen ze shrik en is er gevochten geweest En tzen geen moslims |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik in het moederhuis verbleef; deelde ik de kamer met een Marokkaanse. Er waren geen problemen; geen amok; geen agressie; geen terrorisme;.... |
Citaat:
|
Citaat:
Het is echt opvallend dat 2 zo tegengestelde personen met identieke verhalen afkomen. Beiden heb ik al horen zeggen dat ze bang zijn voor onze allochtone landgenoten. |
Citaat:
Hij belast ons toch ook? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is het trouwens mogelijk dat u, met uw grote kennis van het Nederlands , geen doctoraatstittel hebt behaald, doch slechts lagere ambtenaar categorie C bent geworden ? U hebt (of moet het zijn u heeft ? ) uw talenten duidelijk vergooid:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be