![]() |
Ik stel voor ineens België in zijn geheel als 3 provincies aan te sluiten bij dat land:
Wallonië bij Quebec voegen en Vlaanderen bij de Inuitprovincie... |
In Canada heb ik nog familie wonen, naar het schijnt, dus dat is een optie. En anders wellicht Scandinavië, als groot voorstander van verzorgingsstaten. Denemarken lijkt nog enigszins op ons, Noorwegen is wel heel wat wilder. En voor Finland heb ik ook wel een boon.
Maar het zou wellicht gewoon emigratie worden, hoor, als ikzelf het hier beu zou zijn. |
de helft van de posters in dit topic heeft zo te zien al moeten asiel aanvragen ergens anders wegens banneling :lol:
|
ik ben hier nog
|
Ik zou asiel aanvragen in Denemarken.
Dat land is al in veel onderzoeken vermeld als zéér goed om te leven. Eén nadeel: de belastingen zijn er even hoog als in ons apeland. |
Citaat:
Gem. nettoloon is daar 3000, hier 2100. |
Citaat:
Maar ik zou naar Australie gaan. Alle misdadigers zitten daar ;) |
Citaat:
Een (liefst zinvolle, maar dat is betwistbaar voor enkelingen) aktiviteit heel graag uitoefenen helpt om er een der besten van te willen/kunnen worden en sukses te kennen. Dat helpt om er ook goede verdiensten aan te kunnen overhouden. Wat je plezier alleen maar kan helpen: opwaartse spiraal dus. De kunst is op tijd je gas-geven aan te passen om niet de platte Duracell-clip te promoten. -> Basic street-smart gedrag met herkennen en benutten van wat extra geluk + een niet te versmaden boost van intelligentie. Meer moet dat niet zijn. |
Citaat:
op welke planeet zou een betere vraag zijn dan in welk land ... |
Noorwegen, Trondheim of hoger.
|
Oekraine, liefst 100 km ten noorden van Kiev
|
Groenland als de maan geen optie is.
|
Citaat:
Alhowel ik denk dat de meesten hier hun asielaanvraag zich beperkt tot 't AZERTY-'Klavierland'. Mietjeslanders. :lol: |
De USA,ergens in het Noord-Westen.Oregon,Washington en Idaho lijken me wel wat.Bovendien lopen daar geen makakken rond bijna geen mexicanen en veel minder negers dan bij ons.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat Orania in Afrika (oh de ironie!) meer jouw plaats is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be