![]() |
Citaat:
van hem gaan mijn bekkenbodemspieren altijd wat sneller contraheren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie het maar aan onze metroseksuele toekomstvoorbeeld Cristiano Ronaldo: ![]() ![]() |
Allemaal goed en wel, maar de bos is niet volledig uitgestorven en zal dat ook niet. Er zijn altijd mensen die een voorkeur hebben met een voldoende sterke persoonlijkheid om zich daar niet voor te schamen.
Zo'n vaart zal het dus allemaal niet lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
het lijkt me toch dat het fijner is aan de tong om een zacht velleke te verwennen dan dat daar overal van dat stug haar tussen komt kruipen. en het is ook niet fijn als ge der zo just bijna "zijt" en ge ziet ineens iemand in gevecht zitten met een losgekomen schaamhaar... die dingen hebben weinig te zien met 'sterke persoonlijkheid' en 'schaamte' enzo lijkt me. |
Citaat:
|
Citaat:
Het versterkt het gevoel EN aan de basis worden geur(fero)hormonen vluchtig gemaakt. Verder is dat natuurlijk zever in pakjes en niet meer dan een modeverschijnsel. Hoe deed men het anders tot de jaren '90? |
Citaat:
mag het even? |
Citaat:
Hoe zit het trouwens met de haartjes "iets verder naar achter"? Daar plakt vanalles aan na een grote boodschap , bah , eekes , vies 8O |
Citaat:
Stel dat intiem ontharen taboe was (zoals niet lang geleden), dan zouden de intiem-onthaarden ook een sterk karakter hebben om voor die voorkeur te gaan. Verder heb je ook gulden middenwegen. Het hoeft geen keuze te zijn tussen oerwoud en kaalgetrimd. Persoonlijk zie ik graag haar erop, omdat ik er meer vrouw en minder meisje in zie. Let wel, kaal mag er ook zijn, maar ik ben zeker van een heel jongere leeftijdscategorie dan Roger Verhiest, denk ik zo. ;) |
Citaat:
Ik heb mijn voorkeur. Dat onze voorkeuren niet dezelfde zijn is niet erg want je komt toch nooit of te never in de buurt van m'n vagina. Mijn partner heeft zijn voorkeur en die stemt gelukkig overeen met mijn voorkeur. Hij is trouwens geen pedo, hij lijkt nl. op oudere vrouwen te vallen lol. |
Mensen walgen misschien van me, maar ik vind okselhaar bij vrouwen zelfs niet lelijk. Tjah.
|
Citaat:
bij mij staan daar niet bepaald bossen haar trouwens :? |
Citaat:
ben er trouwens niet mee eens dat er geen taboe meer is. |
Citaat:
Rare jongens die vrouwen :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be