![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze die korans hebben aangekocht (dus niet gestolen) is dat hun goed recht. In een democratie mag je ook tégen iets zijn.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
als de Kerk als staat en organisatie niet bestond, dan zou jij vandaag de dag nog altijd op everzwijnen jagen in het moerassige vlaanderen. En je haren zou je dan ophouden met stukken bot... maar van dat laatste denk ik dat je het nog altijd doet, gezien uw profiel foto. :roll: |
Citaat:
zie eens hoe hol de begrippen "tolerant" en "respect" zijn geworden. Die bende zotten hebben helemaal het recht niet om de koran te verbranden. Dus we makan geen onderscheid meer tussen een geloofsgemeenschap en een groep terroristen??? |
goh en dat allemaal terwijl Al Quada en/of moslims helemaal NIKS met de aanslag te maken hebben! Zie ook mijn net toegevoegde docu op de NWO thread over Al Quada!
|
Citaat:
De RKK heeft idd een bepalende rol gespeeld in de wetenschap,economische vooruitgang en de sociale ontvoogding..8-)..maar niet diegene die jij zegt.. |
Ik moet eerlijk zijn, moest men Bijbels verbranden zou ik mij slecht voelen en ertegen zijn. Maar op één of andere manier raakt de koranverbranding mij minder. Toch, kunnen ze niks anders in de fik steken ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
die plaatsen ritsen in hun tong... :lol: |
Citaat:
Verder zou er een verbod moeten komen op het dragen van religieuse symbolen in elke school, overheidsgebouw, rechtbank. |
Het begint dus weer. De Inquisitie, de boekverbrandingen van de Nazi's eind dertiger jaren. Ditmaal in de VS. Een dodelijk ziek land.
Boekverbrandingen zijn zinloos - het is alleen maar papier en de achterliggende symboliek ervan doet men schouderophalend af.Een impact zal het zeker niet hebben. Behalve dat de woede van de moslims nog meer aangewakkerd wordt en Amerika nog dieper het haatwak in gaat van de Moslims in hun thuislanden en wellicht elders. |
Citaat:
-->"Laten we hen vooral niet boos maken --> brandgevaar" ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be