Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Lijkenteller verbannen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142495)

Dixie 15 augustus 2010 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4925487)
Nou ja, dat is wel het spijtige aan heel de zaak. Zeikstraal valt snel door de mand. Maar ik vind anderen voor een grotere chaos zorgen op het forum en die kunnen in alle rust verder kankeren, trollen en de racist uithangen.

dus ook diegene die racistisch zijn tov de VS, de Joden, de Vlamingen en het Westen in het algemeen

Kallikles 15 augustus 2010 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4925679)
Ik ben dan ook volledig tegen de negationismewet en voor een zo volledig mogelijke vrijheid van meningsuiting.

Daar ben ik het met je eens.

Citaat:

Dat neemt niet weg dat de eigenaars van dit forum zelf de spelregels hier bepalen.
Binnen het kader van de wet. En daar wringt het schoentje: men heeft in het forumreglement gezet dat wie zich als forummer op de wet beroept, geband wordt. Dat is ontoelaatbaar machtsmisbruik, want de wet gaat altijd boven het forumreglement, dat in het beste geval niet meer is dan een contract tussen partijen.

Ik zeg: "in het beste geval", want als men het reglement unilateraal wijzigt na de inschrijving van een forummer, dan is dat reglement voor hem helemaal niet van toepassing.

suqar_7loe 15 augustus 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4925709)
dus ook diegene die racistisch zijn tov de VS, de Joden, de Vlamingen en het Westen in het algemeen

Heb ik dat gezegd? U mag zoveel zionistische praat verkopen als u wilt hoor, ik lig daar niet wakker zoals ik al eens gezegd heb.

plakker 15 augustus 2010 16:41

boehoe als die mag mag ik ook :roll:

Scherven A. Mok 15 augustus 2010 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4925600)
Als jij morgen op café tegen de toog pist, dan word je daar ook verbannen.

Dat zal niet zijn. Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten en goede en slechte dagen. Ik mocht na een tweetal weken terug binnen. En hoe weet jij dat ? :lol:

Steve_M 15 augustus 2010 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4925780)
Dat zal niet zijn. Iedereen heeft zijn goede en slechte kanten en goede en slechte dagen. Ik mocht na een tweetal weken terug binnen. En hoe weet jij dat ? :lol:

Betrapt. :oops:

Sus Iratus 15 augustus 2010 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4925780)

Als pissen tegen de toog u al een ban van twee weken oplevert, dan lijkt het me terecht dat iemand die keer op keer willens en wetens in de volle glazen van de cafébezoekers schijt, om daarna zijn bolussen uit die glazen te vissen en de muren van het café er mee in te smeren, een ban van iets permanentere aard krijgt.

Dixie 15 augustus 2010 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4925712)
Heb ik dat gezegd? U mag zoveel zionistische praat verkopen als u wilt hoor, ik lig daar niet wakker zoals ik al eens gezegd heb.

:lol: evenals jij islamistische praat mag verkopen dus!

suqar_7loe 15 augustus 2010 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4925803)
:lol: evenals jij islamistische praat mag verkopen dus!

Inderdaad ;-)

suqar_7loe 15 augustus 2010 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpschutter (Bericht 4925840)
Dat rechts extreem gespuis boor ik op een normale manier ook de grond in met argumenten. Dan nog drukken ze op driehoekjes, als laatste verweer omdat ze er niks tegen in kunnen brengen. De slapjanussen.

8O

Inno 15 augustus 2010 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4925105)
Het is wel een feit dat men hier openlijk racisme en haat mag ventileren, maar een van de precieuze ego'tjes van onze haatprofeten kwetsen, ligt blijkbaar moeilijker. Over perfide standaarden gesproken...

Ik heb hier nog maar weinig racisme gezien.

Akira 15 augustus 2010 22:00

Lijkenteller werd verbannen omdat het een dubbelnick was van een banneling.

Akira 15 augustus 2010 22:02

En voor ik hier een slotje op plaats nog maar eens een waarschuwing om persoonlijke vetes buiten het forum uit te vechten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be