![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oeips ik schaam mij,het was maar een thread om te laten zien wat ik de laaste tijd leefde
|
Citaat:
Sterker nog : respect omdat je dit gewoon op een forum zegt. Verschrikkelijk dat er niemand was die je hielp. Dat geeft een perfect idee van hoe het in België gesteld is. Intriest... |
Blij voor je dat die periode voorbij is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-per-dag.dhtml |
Citaat:
Ik mag hopen dat die dan op zijn minst geholpen hebben , op gelijk welk gebied? |
Maar kom, die procedure van het OCMW duurt ook veel te lang. Intussen zit je wel op straat en daar hebben ze noodopvang voor uitgevonden. Huizen van de gemeente, OCMW speciaal voor noodgevallen. Nu ja, ik moet niet uitleggen hoeveel er van deze huisjes vrij zijn in België.
Et voila...een asielzoeker krijgt dan 500 euro per dag. En een dakloze Belg schaamt zich ervoor om te procederen ? |
Citaat:
Het lijkt me sterk dat enkel uw werkgever hiervoor verantwoordelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien eens een kijkje nemen in de draad 'VS wordt derdewereldland' om te beseffen dat de grens tussen 'gewoon volk' en 'schooiers' soms slechts een kwestie van tijd is? Ik weet niet welke opleiding of welke job zulke 'schooiers' gehad hebben, maar als daar stielmannen tussen zitten, waarom zouden die dan geen vakwerk kunnen afleveren?
|
Citaat:
Als ze tenminste niet met hun petje ergens zitten te bedelen of zich te ziek voelen. |
Citaat:
Verloren voor eeuwig en altijd en nog eens 3 dagen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be