![]() |
(dronken?) Luikse anarcho's op de Ijzerwake.. dat we dat nog mogen meemaken:lol:
|
Citaat:
Sommige mensen volgen de politiek; anderen in het geheel niet; en dan heb je nog een waaier aan schakeringen tussenin. Idem voor het onnozel-gehalte. De constructie van gewesten en gemeenschappen is dan ook nogal ingewikkeld. Mensen willen bijvoorbeeld een betaalbare kinderopvang; maar wat kan hen dat bommen welke overheid daar voor zorgt. Waarom wordt niet in de eerste plaats gezorgd dat er meer homogene bevoegdheidspakketten zijn; zoals beloofd in de verkiezingscampagne van 2007? |
Citaat:
|
Citaat:
pakistani hadden ook liever geen overstroming gehad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er was wel een mededeling van de burgemeester van Ieper, iemand met de naam Dehaene of zo, die vertelde van een tiental rare gasten met "opvallende kledij, laat ons zeggen uit anarchistische hoek, afkomstig uit Luik" ... (maar dit is niet letterlijk geciteerd, zo'n straf geheugen heb ik niet). Ik vind wel dat het in de pers enorm stil blijft hierover. Wat zou het ook ? Een 'strafexpeditie' van tien man, van Luik naar West-Vlaanderen ... |
|
Citaat:
Vlaanderen = onafhankelijk Franstaligen = allemaal stouteriken (was ik bijna vergeten) Zoals ieder jaar dus. |
Citaat:
Denk je zo één mens te overtuigen? |
Citaat:
Ik probeer maar te helpen. |
Citaat:
Heb je werkelijk zo'n kort geheugen dan? |
Citaat:
Denk jij dat die nieuwe kiezers allen nieuw-overtuigden zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen bleken de eerste gevolgtrekkingen "de Vlaming stemde voor een staatshervorming" ook compleet verkeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is nodig om te weten te komen waarom iemand voor een bepaalde partij gestemd heeft. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be