![]() |
Citaat:
Ik denk dat corrupte staten ook daar wel weg mee weten hoor. |
Citaat:
Citaat:
belangrijke nuance die je pas nu aanbrengt na je beschamende woorden... blijf erbij : Citaat:
|
Citaat:
Toch vertrouw ik de VS nog eerder met m'n geld dan Pakistan. Ben ik nu een racist? |
Citaat:
|
Citaat:
zever, heeft er niets mee te maken. Ben geen Us liefhebber, maar vond dat Belgie/Eu onmiddellijk hulp moest sturen na Katrina, ongeacht de vele schandelijke misdaden van de US en haar eigen middelen die ze liever gebruikt voor oorlogen. De pakistaanse bevolking heeft nu die hulp nog in veel grotere mate nodig. |
Citaat:
Mij gaat het meer om uw verdorven uitspraken. Je kon het niet laten 'Allaah' te noemen. Die mensen zitten en nood en kan je helpen dan doe je dat. Wil je niet helpen, ook goed maar laat een ander doen wat hij/zij zelf wilt en stop met zeveren. Ik vind het schandelijk dat mensen hier een religie bij betrekken. Zijn we dan zo laag gevallen dat we onze medemensen eerst gaan keuren voor we ter hulp schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat er voor je twee mensen aan het sterven zijn en je kan er maar 1 van redden. De ene is een neo-nazi die moslims wil zien bloeden, de ander een vrome moslim met een gouden hartje. Wie kies je? Ben je zeker dat je niet eerst gaat keuren? |
Citaat:
Die mensen daar moeten geholpen worden. Alleen mag er wel wat extra aandacht gaan naar de beveiliging van de hulp, zodat ze terechtkomt waar ze moet terechtkomen. Zo banaal is dat niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ge helpt ze beiden en als dat niet mogelijk is dan help je degene die het meest in nood is. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Meer zelfs: veel mensen geven nu voor de "grote rampen" waardoor de rest in de kou dreigt te staan. Ondertussen wordt er ook nog een zoöcide gepleegd over heel de wereld en zijn talrijke biotopen ernstig bedreigd. En er zijn nog massa's binnenlandse projecten die geld nodig hebben. Heel de wereld is een ramp, niet alleen Pakistan. Maar als de inzamelactie niet goed op gang komt zal ik een maandje waterige koolsoep eten, dat een mens zich niet schuldig zou gaan voelen. |
Citaat:
Omdat ik corrupte regeringen niet vertrouw? |
Citaat:
geen vergelijkbare ramp waardoor we zouden moeten kiezen en u banaliseert deze catastrofe door te schertsen over uw onbestaand schuldgevoel. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat eigenlijk even erg hoor. Sorry. Ik hou niet van dat elkaar een schuldgevoel bezorgen van "jij geeft niets? wat een slecht mens ben jij!". Wordt er nu van mensen die zelf niet rondkomen verwacht dat ze hun strijkijzer verkopen ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be