![]() |
Citaat:
Dat er soldidariteit blijft bestaan, ja akkoord. Maar zonder enige verantwoording potverteren, niet akkoord. De tijd van Cools, Mathot, Van der Biest, en Consoorten is wel degelijk Voltooid Verleden Tijd. En de Walen hebben dit al een tijdje begrepen, want Wallonië is bezig zich uit het moeras te heisen. Met wat moeite, maar alla ze doen het voor het ogenblik niet eens zo slecht. |
Citaat:
Welk is dat dan wel...... |
Citaat:
Dat de NVA dan ook niet haar volledig programma kan verwezenlijken spreekt voor zich. Eigenlijk zou men dat niet behoren uit te leggen aan een volwassen mens. |
Citaat:
Nu ze nog de splitsing van BHV door de strot rammen zonder compensaties uiteraard zodat de Walen en Franstaligen in het algemeen beseffen dat ze maar tweede viool spelen in dit land. Eens kijken hoe plat ze op de buik gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet eerlijk bekennen dat zij verder zijn geraakt dan ik had verwacht, en ik ben nochtans vrij optimistisch van aard: tot nu toe zijn zij erin geslaagd te onderhandelen alsof zij in de Soek van Bagdad zouden zitten, zonder de rode lijnen definitief te overschrijden. Ben benieuwd of zij het gaan volhouden. :-P |
Citaat:
Eerst waren ze separatist. Dan waren ze geen separatist. Dan waren ze confederalist. Dan waren ze confederalist maar zonder onafhankelijke staten... ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, de belastingen zullen omhoog gaan, zonder dat de liberalen erbij zijn, voor een keer. Maar het blijft wel resultaat van hun harde werk de voorbije jaren... |
Citaat:
Maar dat is niet een kwestie van 'door de strot rammen'. Dat is een kwestie van gaan onderhandelen met een principiële visie weliswaar maar niet een stugge visie door de andere realiteit te ontkennen. |
Citaat:
BHV wordt dus niet gesplitst en er komt geen akkoord. Dat is de realiteit. |
Citaat:
|
Nja als ik De Standaard moet geloven blijft het allemaal vaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Draad van zegedronken belgicisten.
|
Citaat:
Zie ook Carl Devos... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be