gehuigert |
30 augustus 2010 15:55 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
(Bericht 4952459)
Ik heb het juist gelezen. Damn, hoe afgelegen moet jij niet wonen. Nu, ik heb de hele draad niet gelezen, maar waarom stap je niet over op bijv. Telenet? Als je kabel hebt, dan gaat dat normaal toch al een pak sneller. Verder is er altijd nog de nobele kunst van de klachtenbrief a.k.a. vermomde dreigbrief. Is zo'n beetje een hobby van mij. Werkt bijna altijd, behalve bij echte overheidsbedrijven als de NMBS.
|
We hebben eens overgestapt naar Scarlet en mijn ouders waren toen we terug bij Belgacom zo blij dat eindelijk alle problemen opgelost waren (het was het ene probleem na het andere), dat ze weigeren nog 'te prutsen aan het internet'.
Ik heb gebeld en gedreigd maar "u betaalt voor de datalimiet, niet voor de snelheid meneer". Test Aankoop zegt dat ze qua snelheid enkel beloven zo snel mogelijk internet aan te bieden, maar verder niets beloven en daar dus niets over kan aangeklaagd worden.
Ik woon overigens in het zuiden van Oost-Vlaanderen, en volgens mijn eigen berekeningen zo'n 5.4km van een centrale.
|