Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Telenet lacht ermee (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142945)

gehuigert 30 augustus 2010 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952459)
Ik heb het juist gelezen. Damn, hoe afgelegen moet jij niet wonen. Nu, ik heb de hele draad niet gelezen, maar waarom stap je niet over op bijv. Telenet? Als je kabel hebt, dan gaat dat normaal toch al een pak sneller. Verder is er altijd nog de nobele kunst van de klachtenbrief a.k.a. vermomde dreigbrief. Is zo'n beetje een hobby van mij. Werkt bijna altijd, behalve bij echte overheidsbedrijven als de NMBS.

We hebben eens overgestapt naar Scarlet en mijn ouders waren toen we terug bij Belgacom zo blij dat eindelijk alle problemen opgelost waren (het was het ene probleem na het andere), dat ze weigeren nog 'te prutsen aan het internet'.

Ik heb gebeld en gedreigd maar "u betaalt voor de datalimiet, niet voor de snelheid meneer". Test Aankoop zegt dat ze qua snelheid enkel beloven zo snel mogelijk internet aan te bieden, maar verder niets beloven en daar dus niets over kan aangeklaagd worden.

Ik woon overigens in het zuiden van Oost-Vlaanderen, en volgens mijn eigen berekeningen zo'n 5.4km van een centrale.

Steve_M 30 augustus 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952469)
We hebben eens overgestapt naar Scarlet en mijn ouders waren toen we terug bij Belgacom zo blij dat eindelijk alle problemen opgelost waren (het was het ene probleem na het andere), dat ze weigeren nog 'te prutsen aan het internet'.

Ik heb gebeld en gedreigd maar "u betaalt voor de datalimiet, niet voor de snelheid meneer". Test Aankoop zegt dat ze qua snelheid enkel beloven zo snel mogelijk internet aan te bieden, maar verder niets beloven en daar dus niets over kan aangeklaagd worden.

Ik woon overigens in het zuiden van Oost-Vlaanderen, en volgens mijn eigen berekeningen zo'n 5.4km van een centrale.

Scarlet was dan ook wel een rotslechte provider. Ik heb ooit (zo ergens in mijn jonge jaren) zo nog abonnementen verkocht aan mensen. Hilarisch hoeveel boze klanten ik daar aan de lijn heb gehad. Ik zit intussen toch alweer een jaar of tien bij Telenet en ik heb daar echt niet over te klagen. Niet goedkoop, maar wel altijd deftige snelheid en zelfs hun klantendienst is redelijk (wat al veel is in de telecom).

gehuigert 30 augustus 2010 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952475)
Scarlet was dan ook wel een rotslechte provider. Ik heb ooit (zo ergens in mijn jonge jaren) zo nog abonnementen verkocht aan mensen. Hilarisch hoeveel boze klanten ik daar aan de lijn heb gehad. Ik zit intussen toch alweer een jaar of tien bij Telenet en ik heb daar echt niet over te klagen. Niet goedkoop, maar wel altijd deftige snelheid en zelfs hun klantendienst is redelijk (wat al veel is in de telecom).

Ach, ik kan mijn ouders niet meer overtuigen, volgens mij kan ik nog eerder belgacom overtuigen hier kabels te leggen dan mijn ouders om nog van provider te veranderen

Steve_M 30 augustus 2010 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952480)
Ach, ik kan mijn ouders niet meer overtuigen, volgens mij kan ik nog eerder belgacom overtuigen hier kabels te leggen dan mijn ouders om nog van provider te veranderen

Tijd om alleen te gaan wonen, he. Of beter nog, samen met een lief (m/v).

gehuigert 30 augustus 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952482)
Tijd om alleen te gaan wonen, he. Of beter nog, samen met een lief (m/v).

:P Verhuizen enkel en alleen omwille van het internet :P? En samen met een lief is moeilijk, zonder lief 8O

Steve_M 30 augustus 2010 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952487)
:P Verhuizen enkel en alleen omwille van het internet :P? En samen met een lief is moeilijk, zonder lief 8O

Je kan altijd je ouders beschuldigen van seksueel misbruik en hen laten opsluiten. Dan krijg je een voogd (als je minderjarig bent), die dan hopelijk wat meegaander is betreffende de internetsituatie.

gehuigert 30 augustus 2010 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952493)
Je kan altijd je ouders beschuldigen van seksueel misbruik en hen laten opsluiten. Dan krijg je een voogd (als je minderjarig bent), die dan hopelijk wat meegaander is betreffende de internetsituatie.

Da's een idee! Bent u bereid tot adoptie?

Steve_M 30 augustus 2010 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952498)
Da's een idee! Bent u bereid tot adoptie?

Dat hangt ervan af. Ben je 16+ en heb je grote tetten? En liefst ook een job, want het mag allemaal niet te veel kosten.

gehuigert 30 augustus 2010 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952502)
Dat hangt ervan af. Ben je 16+ en heb je grote tetten? En liefst ook een job, want het mag allemaal niet te veel kosten.

18 zelfs ;-), de tetten kan ik aan geraken van een vriend die naar Aalst carnaval ging, een vakantiejob heb ik [gehad] :D

Steve_M 30 augustus 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952504)
18 zelfs ;-), de tetten kan ik aan geraken van een vriend die naar Aalst carnaval ging, een vakantiejob heb ik [gehad] :D

Oeioei, twee no-no's: geen eigen tetten en vrienden die naar Aalst carnaval gaan. Ik vrees dat je het nog even met je telegraaflijn gaat moeten doen.:-D

gehuigert 30 augustus 2010 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952506)
Oeioei, twee no-no's: geen eigen tetten en vrienden die naar Aalst carnaval gaan. Ik vrees dat je het nog even met je telegraaflijn gaat moeten doen.:-D

Centrum voor gelijke kansen en racisme, waar bent u? Het mannelijke ras is in gevaar!

Steve_M 30 augustus 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952508)
Centrum voor gelijke kansen en racisme, waar bent u? Het mannelijke ras is in gevaar!

Sinds wanneer zijn grote tetten een raciaal kenmerk? Als ik nu alleen knappe, jonge vrouwen met dikke tetten wens te adopteren, dan doe ik dat toch zeker. Kind & Gezin oordeelt daar wellicht anders over, maar dat zijn dan ook nazi's. :-)

hurricane 30 augustus 2010 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952517)
Sinds wanneer zijn grote tetten een raciaal kenmerk? Als ik nu alleen knappe, jonge vrouwen met dikke tetten wens te adopteren, dan doe ik dat toch zeker. Kind & Gezin oordeelt daar wellicht anders over, maar dat zijn dan ook nazi's. :-)

:lol:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van dikke tetten.
Ben ik dan ook aan't discrimineren ?

gehuigert 30 augustus 2010 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952517)

Het probleem is dat u vrouwen meer kans heeft zich te ontwikkelen dan mannen en daardoor wegens de evolutietheorie zij voordeel zullen hebben tov de man :( Het mannelijke ras is in gevaar :evil:

Cdude 30 augustus 2010 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952493)

Why do I smell a Southpark story here? :-D

Steve_M 30 augustus 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4952524)
Het probleem is dat u vrouwen meer kans heeft zich te ontwikkelen dan mannen en daardoor wegens de evolutietheorie zij voordeel zullen hebben tov de man :( Het mannelijke ras is in gevaar :evil:

Wacht even, meer vrouwen, minder mannen. En waarom is dat een probleem? Ik zie daar net eindeloze mogelijkheden.

Steve_M 30 augustus 2010 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4952522)
:lol:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van dikke tetten.
Ben ik dan ook aan't discrimineren ?

Ach, kleine tetten, grote tetten, als er maar tetten zijn.

:cheer: tetten :cheer:

Steve_M 30 augustus 2010 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4952556)
Why do I smell a Southpark story here? :-D

Heb ik niet gezien, vrees ik.

Cdude 30 augustus 2010 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952576)
Heb ik niet gezien, vrees ik.

http://www.southparkstudios.com/clips/152504

gehuigert 30 augustus 2010 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4952568)
Wacht even, meer vrouwen, minder mannen. En waarom is dat een probleem? Ik zie daar net eindeloze mogelijkheden.

3 vrouwen ruilen voor een hond?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be