![]() |
Citaat:
zo'n trots weerbaar volk als de Vietnamezen of zo ... |
Citaat:
|
Citaat:
VLD, CD&V, SPA, groen, ecolo, CDH, PS halen een 2/3e meerderheid. Maar goed, het is dus echt compleet fout gelopen en nu begint Reynders hem ook nog eventjes te moeien. Dat wordt ook nog lachen. |
Citaat:
|
in elk ander land ter wereld zou het kot te klein zijn
de Koning ter verantwoording worden geroepen, de preformateur zijn ondemocratische biezen mogen pakken in B haalt het zelfs de 'kwaliteitskranten' niet ... wij hebben blijkbaar naast de politici ook de media die we verdienen ... |
Zoals ik zondag reeds opmerkte. Het ACV moest de CD&V tot de rede brengen. Maar Cortebeeck heeft gelukkig geen kort geheugen. Hij is niet vergeten hoe zijn oproep om niet op de NVA te stemmen in zijn gezicht ontplofte. Was dit toen ook een suggestie van het Hof ? Cortebeeck is een goede ezel, hij stoot zich slechts eenmaal.
Le roi met zijn entourage zijn uitgespeeld. Zelfs Reynders is confederalist geworden. Ik wist niet wat ik hoorde toen men hem interviewde op straat. Zeker een lapsus ? Neen, volle gas vooruit. En Alexander was ook geen toeval. Dat Thomas Leysen zich laat gebruiken door het Hof is niet zo verwonderlijk. Hij zit in de Koning Boudewijnstichting. Dat over deze affaire nog niets in de Standaard en de Morgen staat is ook niet verwonderlijk. Hij is voorzitter van de Coreliogroep. Die objectieve kwaliteitskranten ! Bart, geef maar jette ! |
Citaat:
|
Wat ik raar vind, is dat we zo weinig van Mangain en het FDF horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Di Rupo een sociaal democraat. :rofl: |
Ik heb het net gepost op le soir; ben eens benieuwd naar de reacties.
Maar zoals ik reeds postte, noch de koning, noch de franstaligen hebben nog voeling met de Vlamingen.Hun mentaliteit is helemaal anders . Het bewijs is de zielige vertoning van Di Rupo over de chaos en het eventueel einde van België in zijn persconferentie, alsof de Vlamingen daardoor emotioneel geraakt worden. |
Citaat:
Gisteren keek ik toevallig aar het RTBf nieuws. Het was weer allemaal Bart De Wever bashing van A tot Z. Het ging zo ver dat ze vastgesteld hadden dat Dewever's pa een Vlaams-Nationalist tot in de kist was geweest : op zijn graf werd de naam Henri immers gevolgd door "(Rik)". Ja, er werden zelfs beelden van deze misdaad getoond. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Intelligentie, liefde en geduld zijn nu nodig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forums.lesoir.be/index.php?showtopic=57071 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be