![]() |
Citaat:
Ik vrees dat ze dan waalse frangen gaan moeten drukken, Strop. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eén ding moeten we de Groenen toch geven: ze hechten geen belang aan uiterlijk vertoon :-)
![]() |
Citaat:
Het antwoord maakt weinig moeite of studie noodzakelijk: als de Vlaamse alimentatie aan de rest van België dan toch zo verwaarloosbaar is, waarom verzet die rest van België zich dan zo pathetisch tegen een doorgedreven responsabilisering? Tot dat verzet luwt, is maar één conclusie mogelijk: Brussel en Wallonië teren op het zweet van hun Vlaamse kolonie. Of het om vijf, twaalf of twintig miljard gaat is een discussie over het geslacht der engelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook was Louis Michel er vorige week als de kippen bij om te te beklemtonen dat met de MR "een veel grotere staatshervormnig mogelijk is", die vertrekt vanuit een wit blad en vastlegt wat Vlaanderen en Wallonië nog willen samen doen. Ik zou de MR dus een kans geven om te bewijzen dat ze bereid is onder de lat door te gaan en te buigen voor de wil van de meerderheid in dit land. |
Citaat:
|
Citaat:
Is Brussel wel terecht een gewest? Franstaligen zeggen dat beslissingen uit het verleden herzien moeten kunnen worden : wel de beslissing om van Brussel een gewest te maken lijkt mij zo'n beslissing. Dat Brussel meer dan een gewone stad is kan ik mee leven, maar een volwaardig gewest? En voor 't geval België een "confederaal" land wordt mogen de geluidsnormen geherfederaliseerd worden ter compensatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MR is een evengrote ramp als milquet, onckelinckx, Javaux, rupo etc |
Citaat:
|
Citaat:
Laat dat nu nog het dubbele zijn dat is voor Frankrijk toch peanuts zeker. Wallonie & Bxl bij Frankrijk. Als franco-Belge zou ik dat werkelijk prachtig vinden. :lol::lol: Noch Spanje, Frankrijk en het VK zullen de toetreding van Vlaanderen bij Europa goedkeuren, dat zou totaal onlogisch zijn. Eens zien zien hoeveel Vlaanderen nog gaat kunnen exporteren binnen de unie. En terug naar het Vlaams frankske:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be