![]() |
Citaat:
|
Als we de zaak eens zouden bekijken vanuit het standpunt alsof België niet bestond en er alleen een Vlaanderen en een Wallonië was. En we zouden dan aan de Wallen vragen of ze één land zouden willen vormen samen met Vlaanderen. Ik ben er zeker van dat ge niet veel, zo niet geen, amateurs zou vinden.
|
Citaat:
Eyskens als woordvoerder van de CD&V of was het als éminence grise van de Belgische politiek. Was er eigenlijk iemand van Groen? En heb je Laurette naar Gennez zien kijken telkens deze laatste het woord had? Letterlijk een schoonmoeder die over de schouder mee- en neerkeek op haar schoondochter. Of 't was misschien dat ze jaloers was op haar décolleté. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals eerder vermeld heeft Bart Dewever al een keer op RTBF op een uitnodiging ingegaan. Als dat de manier is waarop men mensen behandelt die worden uitgenodigt, dan snap ik wel dat niemand van de NV-A niet direct ingaat op een uitnodiging. Het is jammer dat ik de beelden niet vindt, maar in ieder geval werd hem vanalles naar het hoofd gesmeten door waalse journalisten en de "objectieve" presentator. Hij werd geconfronteerd met de onozelste beschuldigingen, werd bijna van beschuldigd een halve nazi te zijn omdat hij op de begrafenis van Karel Dillen was, of dat hij op een foto stond me Jean-Marie Le Pen ... Volgens mij was dit voordat Bart De Wever zo populair werd, het is echt de moeite om te zien. Het heeft me toen doen inzien hoe men langs waalse kant de vlaamsnationalisten bekijkt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be