![]() |
Citaat:
|
Waarom er geen kontakt was:
![]() |
Dépassé par les faits
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...t-elkaar.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Voor dat laatste heeft n-VA nooit de lat verlaagd. Confederaliseren is een automatisch gevolg van de herziening van de financieringswet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Streven naar een confederaal België wordt Belgje gewoon fataal. Vandaar dat ik zeg dat het confederalismestreven het zelfde is als de financieringswet aanpakken. Waarom: omdat je dan alle geldstromen in België op tafel legt (waarvoor de Franstalige grote schrik hebben) Ik aanzie de financieringswet (met splitsing van financien) het lepeltje suiker om andere Vlaamse partijen over de streep te trekken. |
Citaat:
"PS en N-VA praten opnieuw met elkaar" Zegt Flahaut tegen Pieters : "mooi weer vandaag nietwaar ?" Antwoord van Pieters : " Inderdaad , zeg a propos, heeft uwen Elio nog iets gezegd ?" Waarop Flahaut : "Non non, maar allez c'est heureux dat wij nog parler met elkaar , n'est pas ?" En dan Pieters weer : "Inderdaad , nva en ps babbelen dus nog" mvg. Sint Ignacius |
Leuk.:-D
|
Citaat:
In feite verkeert Belgie in een coma-toestand. Hoe lang kan een coma-toestand duren? |
Citaat:
En de Vlaming zit daar als een aapje met zijn hoofd te knikken. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.lalibre.be/actu/elections...e-maddens.html |
Dat Elio Di Rupo plots enkele dagen voor iedereen totaal onbereikbaar bleek heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat een deel van het zogenaamd B-dossier “pedofilie” (aansluitend bij het Dutroux-dossier) toevallig net op dat ogenblik publiek bekend raakte, met daarin onder andere details inzake enkele sexuele uitspattingen van Di Rupo en zijn toenmalig (CdH-)maatje Jean-Pierre Grafé...
|
Citaat:
artikel in Grammens' Journaal ... inclusief de getuigenis van een onderzoeksrechter dat dat dossier weldegelijk zwaar genoeg was voor vervolging ... |
Citaat:
|
Di Rupo moet zien dat hij zijn kiezers te vriend houdt, want zijn sexuele uitspattingen, waaronder dus omgang met minderjarigen is hier door iedereen gekend.
Zo werd hij door de politie jaren geleden betrapt , maar werd het met de mantel der liefde bedekt. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien beweeg ik me niet in uw middens... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be