![]() |
Citaat:
Ik heb daar overigens nooit 'handjekap' gespeeld, jij wel, dat je refereert naar 'we'? |
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt vergeten waarom die wet op godsdienst'vrijheid' er gekomen is, met welk doel en in welke context. In elk geval niet om (opnieuw) onderdrukt te worden door de meest intolerante ideologie, integendeel! |
Citaat:
Ik ken mijn stamboom. |
Citaat:
Vrijheid is helaas geen automatisme voor algemene welvaart en ontwikkeling |
Citaat:
Het is trouwens allemaal niet zo belangrijk: de apartheid was uitsluitend positief voor de blanke bezetter. |
Citaat:
Is inderdaad niet belangrijk in deze draad...maar... Vandaar dat we de 'nieuwe' apartheid gaan goedpraten, relativeren, toestaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het mag dan al even geleden zijn, maar die deden ook voor uw anders denken, voor de gekste zaken het eerst, u op de brandstapel belanden, remember? Wat mij doet inzien, dat geloofsbelijdenis eerder dient ten strengste verboden te worden dan dat het vrijheid van keuze mag genieten. Het is prehistorisch, het zijn stuk voor stuk perverse primitievelingen die, eender tot welk geloof ze behoren, in naam van hun enige echte en ware geloof iedere misdaad verantwoord achten. Geloof is de meest goede voedingsbodem voor alle mogelijke misdadigheden. Allen die ten strijden trokken baden om Gods steun en God was met hen. Met wie van hen? En welke God? |
Citaat:
Sex, drugs and rock a'roll: The 'African-dream' is born! Congratulations ene slaat er maar duchtig op los;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ik hier uit concluderen dat apartheid wel kan omdat het over de islam gaat? Mogen niet moslims dan ook vragen om aparte ziekenhuizen, scholen of vluchten? Hoe zit dat kwestie van juridisch goed te zitten?
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be