Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Geybels : "De partij heeft mij afgemaakt." (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144172)

EddyBal 28 september 2010 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 5003647)
Zijn er leugens verteld ?? Als het klopt dat De Wever haar chanteerde, zal hem dat geen deugd doen.

Je moet haar uitleg over BDW eens goed beluisteren. Totaal in contradictie: hij zou het "tegen zijn goesting" gedaan hebben, was haar indruk, maar hij dreigde haar wel af???

Nu is het niet omdat ik fan ben van BDW dat ik er geen slecht woord kan over horen, als hij een fout heeft gemaakt, heeft hij een fout gemaakt, maar zelf bracht ze ook nog even in herinnering dat die "wel met wat anders bezig was".

De waarheid zal ergens in het midden liggen zeker. Allebei een vlekje op hun ziel?

Vette Pois(s)on 28 september 2010 01:00

Wat mij vooral aanstaat is de houding van NVA tov drugs.

Als nadien zou blijken dat ze braaf is, kan ze gerust terugkomen denk ik, maar eerst moet de media wat luwen want teveel stokken op de rechtlijnigheid van NVA.

Wat ze nu doet is liters olie op het vuur kappen.

Steve_M 28 september 2010 01:10

Heel slim anders ook, om te komen beweren dat je gechanteerd bent onder dreiging van het verspreiden van geruchten én dat je daarvoor gezwicht bent. Als je niets te verbergen hebt, dan doe je dat toch niet zomaar. Als het nu een beetje tegenzit, start het medisch tuchtcollege zelf misschien wel een onderzoek. Het kan allemaal wel waar zijn dat ze een diploma geneeskunde heeft behaald, maar haar intelligentie is toch ver te zoeken op andere gebieden.

born2bewild 28 september 2010 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 5003702)
voor 8000€/maand wil ik ook wel een beetje gaan zagen.

gij doet dat voor niets zeker

k9 28 september 2010 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5003829)
Je moet haar uitleg over BDW eens goed beluisteren. Totaal in contradictie: hij zou het "tegen zijn goesting" gedaan hebben, was haar indruk, maar hij dreigde haar wel af???

Nu is het niet omdat ik fan ben van BDW dat ik er geen slecht woord kan over horen, als hij een fout heeft gemaakt, heeft hij een fout gemaakt, maar zelf bracht ze ook nog even in herinnering dat die "wel met wat anders bezig was".

De waarheid zal ergens in het midden liggen zeker. Allebei een vlekje op hun ziel?

Geen idee het enige wat je er wel tussen haar relaas hoort is dat de NVA haar wel degelijk de kans gaf als onafhankelijke te zetelen buiten de NVA . Dat ze dit niet aanvaarde was haar eigen keuze maar blijkbaar is ze nog niet oud genoeg om verantwoordelijkheid te nemen voor haar eigen beslissingen.

jogo 28 september 2010 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5003578)
Inderdaad, in die partij zit het vol met geilaards die zo'n kippetje wel zien zitten. Bovendien zijn ze ook niet vies van drugs in die partij.

Een speeltje voor Van Quickenborne zal het wel zijn.

dat is zo'n insinuatie alsof alle katoliek-vlaamse organisaties vol pedofielen zit,
dat is ook niet waar.

Anna List 28 september 2010 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5003736)
ja, en ze zal veel stemmen halen bij de volgende verkiezingen...
denk dat ze beter spoedartsje gaat spelen. als ze daar nog serieus genomen wordt tenminste.

ik denk dat ze nog serieus genomen zal worden
de meeste mensen gunnen iemand wel een tweede kans.

fox 28 september 2010 08:56

Moest ze simpelweg eventjes van het politieke toneel verdwenen zijn en daarna terugkomen bij een andere partij dan had ze nog toekomst in de politiek, maar door zich als een klein kind zo aan te stellen, mag ze dat nu hopelijk wel op haar buik schrijven. Wat een trut.

De enige fout die de NVA in deze zaak gemaakt heeft, is haar op een lijst plaatsen. In hun verdediging wens ik wel nog te stellen dat ze nooit verwacht hadden dat deze plaats enigszins een zetel kon opleveren.

Wat me ook opvalt is het feit dat Terzake die trut naar de studio laat komen om haar beschuldigingen te uiten terwijl niemand van het partijbestuur daar uitgenodigd wordt om haar van antwoord te dienen. Ongelooflijk.

Vette Pois(s)on 28 september 2010 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5004077)
Wat me ook opvalt is het feit dat Terzake die trut naar de studio laat komen om haar beschuldigingen te uiten terwijl niemand van het partijbestuur daar uitgenodigd wordt om haar van antwoord te dienen. Ongelooflijk.

De hunker naar een schandaaltje/roddel over Bart of de NVA is groooooooot :-)

system 28 september 2010 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5004081)
De hunker naar een schandaaltje/roddel over Bart of de NVA is groooooooot :-)

Dat is geen schandaal. Dat is gewoon de realiteit. Kim Geybels is opgeofferd aan 'het imago van een machtspartij', de NVA. Enfin, om een lang verhaal kort te maken:
Citaat:

NVA = Le nouveau CVP est arrivé.

speurneus 28 september 2010 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 5003694)
Dat zal de VLD niet zo erg vinden, hun eerste doel is Dewever zwart maken, hee.

Dit maakt toch integraal deel uit van de politieke zeden. Heb jij al ooit iets anders gekend misschien?

speurneus 28 september 2010 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5003705)
had ze niet het hysterisch wicht uitgehangen maar haar fout erkend, dan kon ze bij de volgende verkiezingen (die allicht nie lang meer zullen duren) terugkomen op een propere manier.
nu kan ze er helemaal naar fluiten.

Dit zou wel eens de start kunnen zijn van haar echte politieke carriere. Underdogs kunnen nu eenmaal rekenen op de sympathie van de man in de straat.

luc broes 28 september 2010 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 5003578)
Inderdaad, in die partij zit het vol met geilaards die zo'n kippetje wel zien zitten. Bovendien zijn ze ook niet vies van drugs in die partij.

Belangstelling voor zo'n kippetje zitten overal. Das ist des Menschen!

Anna List 28 september 2010 09:11

de NVA en BDW hebben in deze zaak paniekvoetbal gespeeld.

het was een akkefietje, ze hebben het opgeblazen én in hun gezicht teruggekregen.

terwijl Bart nog altijd zit te onderhandelen, niet over confederalisme zoals beloofd, maar over regionalisering van de uitbetaling van het kindergeld, en mogelijks over regionalisering van de accijnzen en opcentiemen ... Bricolage Belge quoi ...

luc broes 28 september 2010 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5004087)
Dat is geen schandaal. Dat is gewoon de realiteit. Kim Geybels is opgeofferd aan 'het imago van een machtspartij', de NVA. Enfin, om een lang verhaal kort te maken:

System moest je nu over een greintje objectiviteit beschikken dan zou je toch bekennen wat iedereen weet:
Dat wicht is een gevaar voor zichzelf en voor haar omgeving inbegrepen haar partij

fox 28 september 2010 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 5004118)
System moest je nu over een greintje objectiviteit beschikken dan zou je toch bekennen wat iedereen weet:
Dat wicht is een gevaar voor zichzelf en voor haar omgeving inbegrepen haar partij

System en objectiviteit in 1 zin? Wat gaan we hier nog krijgen. Het staat vast dat system even "verontwaardigd" zou gereageerd hebben moest de NVA haar aan boord gehouden hebben. Ook dan zou de reactie geweest zijn

Le nouveau CVP est arrivé. Hoe hij deze nieuwe slogan kan rijmen met zijn vorige NVA = VB light, dat weet alleen system zelf.

Anna List 28 september 2010 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 5004118)

neemt niet weg dat het probleem bijzonder amateuristisch is aangepakt, met alle gevolgen vandien die we gisteren en ongetwijfeld de komende weken nog kunnen bewonderen ...

en dat is haar schuld niet, dat is voor rekening van pieters en dewever ...

speurneus 28 september 2010 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5004077)
De enige fout die de NVA in deze zaak gemaakt heeft, is haar op een lijst plaatsen. In hun verdediging wens ik wel nog te stellen dat ze nooit verwacht hadden dat deze plaats enigszins een zetel kon opleveren.

.

Maar dat was dan ook een capitale fout van NVA waar ze nu waarschijnlijk erg verveeld mee zitten.
Ik begrijp echt niet waarom politieke partijen hun lijst kandidaten vooraf niet screenen. Dit getuigt toch van weinig serieux t.o.v. de kiezer, de instellingen en het politieke bedrijf in het bijzonder.

EddyBal 28 september 2010 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5004111)
de NVA en BDW hebben in deze zaak paniekvoetbal gespeeld.

het was een akkefietje, ze hebben het opgeblazen én in hun gezicht teruggekregen.

terwijl Bart nog altijd zit te onderhandelen, niet over confederalisme zoals beloofd, maar over regionalisering van de uitbetaling van het kindergeld, en mogelijks over regionalisering van de accijnzen en opcentiemen ... Bricolage Belge quoi ...

Ik weet niet. Ik denk dat er wat meer zit aan te komen. De Peuk heeft niet voor niets een pak meer gevraagd he ;)

fox 28 september 2010 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door speurneus (Bericht 5004138)
Maar dat was dan ook een capitale fout van NVA waar ze nu waarschijnlijk erg verveeld mee zitten.
Ik begrijp echt niet waarom politieke partijen hun lijst kandidaten vooraf niet screenen. Dit getuigt toch van weinig serieux t.o.v. de kiezer, de instellingen en het politieke bedrijf in het bijzonder.

Kijk, het lijkt me duidelijk dat ze haar erop hebben gezet omdat ze een mooi snoetje heeft en dus wel wat stemmen kon opleveren. Het was echter een mirakel dat ze die zetel daadwerkelijk gehaald heeft, dat hadden ze helemaal nooit verwacht. Het was dus inderdaad een fout, maar een capitale fout is natuurlijk weer veel te dramatisch geformuleerd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be