Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Continue invasie van de persoonlijke levenssfeer met leugens en laster (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144421)

Cdude 6 oktober 2010 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5018587)
Welke verzekering zou je aan mij proberen te verkopen? :-P

mmm, misschien nog een idee voor een K&K-draad...

Ik weet het , ik weet het : een leververzekering 8-)

duveltje382 6 oktober 2010 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5018620)
Goed gezegd. En dit meen ik, zonder rancune. Mensen die zich voortdurend in een slachtofferrol willen wentelen, rijk of arm, worden vervelend.
Zolang of vanaf de constructiviteit ontbreekt, worden alle woorden niet meer dan praat tegen de vaak.

Van U komende betekend dit erg veel

Thnx

duveltje382 6 oktober 2010 18:51

Moderatie team moet hier nu maar eens eens een eerlijk gevolg aan geven,spammers moeten de gevolgen dragen denk ik,eerlijk gezegd
(Is er een moderatie team? )

Txiki 6 oktober 2010 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5018628)
Ik weet het , ik weet het : een leververzekering 8-)

Goed idee! Ben ik er zeker van dat het bier en de whisk(e)y geleverd worden, zoniet: schadevergoeding :cheer:

manta 6 oktober 2010 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5017783)
Ik kan nog steeds mijn eigen zaakjes regelen, en al zeker op forum.

En dit draadje om bij de mods te klagen is de manier waarop u uw eigen boontjes dopt ??? 8O
Allee , forumsgewijs doppen hé ... ;-)
Mods lezen ook het forum , mss onder andere accounts of zo en zien ook wel wat er staat daar is driehoekjesbashing niet altijd voor nodig hoor . 't Zal voor hen ook niet leuk zijn om in te loggen en zevenduizend nieuwe meldingen te zien . :-(

manta 6 oktober 2010 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5018716)
Goed idee! Ben ik er zeker van dat het bier en de whisk(e)y geleverd worden, zoniet: schadevergoeding :cheer:

Toppunt van verkoopspraatjes zou dan weer zijn om de verzekeringsagent ertoe te brengen u een verzekering tegen lege flessen te laten opmaken ...
:cheer: fles leeg , nieuwe fles dank zij uwe goede polis :cheer:

van Maerlant 6 oktober 2010 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5013878)
Hoelang kan men mij continu persoonlijk blijven aanvallen op mijn zogenaamde werkloosheid, terwijl ik niet eens werkloos ben?

Hoelang kan men mij continu persoonlijk blijven aanvallen op armoede, terwijl ik niet eens arm ben?

Dit is een continue invasie van de persoonlijke sfeer door middel van leugens en laster.

Gelukkig maar door één of twee "rotten few", die weliswaar regelmatig geband worden, maar telkens weer terugkeren, één zelfs zelfs na een permanente ban.

Een moderator liet mij een tijdje geleden via hoogstpersoonlijke PB al weten, dat het de politiek van moderatie is, zoveel mogelijk (oa. ad hominem) onbestraft te laten.

En dat ik best niet moet reageren, want dat het dan alleen maar erger wordt.

Voor de goede flow van het Forum kan ik mij daarbij wel iets voorstellen, zolang het maar om klein ad hominem gaat.

Maar dit is een continue invasie van de persoonlijke levenssfeer met leugens en laster.

Systemische tolerantie daarvan is een forum als dit onwaardig en kan alleen maar de sfeer en het Forum zelf kwaad berokkenen.

Gij hebt precies tijd te veel. Het is er aan te zien dat ze tegenwoordig zelfs geen stempeltje meer moeten gaan halen.

Cdude 7 oktober 2010 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5018716)

Hmmmm, confusion strikes again lever = liver.

eno2 7 oktober 2010 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5017785)
Dan doe je toch alsof. :-D

En om verzekeringen te verkopen moet je natuurlijk wel enig talent en mensenkennis hebben.
Een beetje weten wat je verkoopt helpt ook. :-D

Maar jongen toch, ik ben twintig jaar industrieel topverkoper geweest voor de Europese market leader, geen deur aan deur aanbeller. Ga je goede raad verkoper aan verzekeringsleurders.

eno2 7 oktober 2010 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5018845)
Gij hebt precies tijd te veel. Het is er aan te zien dat ze tegenwoordig zelfs geen stempeltje meer moeten gaan halen.

Ad hominem, cyber bullying en Leugens en laster, zoals het echte virtuele helden betaamt.

En wat doe jij hier in de tijd van de baas?

Rot op met je stempeltje, dat zijn achterlijke uitspraken , niets voor mensen die op de hoogte zijn van de moderne tijd.

eno2 7 oktober 2010 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5017785)
Dan doe je toch alsof. :-D

Ik hoef niet te doen alsof. Ik ben 45 jaar arm geweest.

En dat is nog geen reden om iemand continu met ad hominem en met leugens en laster te te stalken

Pericles 7 oktober 2010 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5019320)
Maar jongen toch, ik ben twintig jaar industrieel topverkoper geweest voor de Europese market leader, geen deur aan deur aanbeller. Ga je goede raad verkoper aan verzekeringsleurders.

Wat is er dan gebeurd na 20 jaar. Ontslagen ? Zo goed moet ge dan toch ook niet geweest zijn.

Pericles 7 oktober 2010 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5019334)
Ik hoef niet te doen alsof. Ik ben 45 jaar arm geweest.

En dat is nog geen reden om iemand continu met ad hominem en met leugens en laster te te stalken

45 jaar arm en toch 20 jaar topverkoper ? :-D

Anna List 7 oktober 2010 10:44

als er één iemand zegt dat je een zagevent bent, is er geen probleem
als er twee mensen zeggen dat je een zagevent bent, is er geen probleem,

maar als een heel forum zegt dat je een zagevent bent ... dan moet je wellicht iets bij jezelf gaan zoeken

Txiki 7 oktober 2010 10:46

Eno2, stop je continue gestalk van dit forum met leugens en laster. Dedzjue kerel.

Txiki 7 oktober 2010 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 5019106)
Hmmmm, confusion strikes again lever = liver.

:magniet: oh nee, ik heb "leververzekering" wel degelijk zeer goed begrepen. Nu moet jij niet afkomen met een mogelijke andere invulling van het begrip. Zo werkt dat niet.

van Maerlant 7 oktober 2010 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5019331)
Ad hominem, cyber bullying en Leugens en laster, zoals het echte virtuele helden betaamt.

En wat doe jij hier in de tijd van de baas?

Rot op met je stempeltje, dat zijn achterlijke uitspraken , niets voor mensen die op de hoogte zijn van de moderne tijd.

Uw gevoel voor humor laat ook heel wat te wensen over :lol:

Fien Fluytenzuyger 7 oktober 2010 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5019451)

Hij is blijkbaar direkt na de oorlog begonnen als topverkoper. Dat maakt hem minstens 80 jaar oud.

eno2 7 oktober 2010 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 5019679)
Hij is blijkbaar direkt na de oorlog begonnen als topverkoper. Dat maakt hem minstens 80 jaar oud.

Wedden dat ik nog twee keer zoveel en zo snel fluiten zuig als om het even welk vulgair forumdelletje?

Ik steek met gemak gastjes zoals jij boven mijn hoofd en laat ze met even groot gemak onachtzaam terug neerkwakken, zowel virtueel als reëel.

eno2 7 oktober 2010 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5019451)

Precies twintig jaar halfrijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be