![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Thnx |
Moderatie team moet hier nu maar eens eens een eerlijk gevolg aan geven,spammers moeten de gevolgen dragen denk ik,eerlijk gezegd
(Is er een moderatie team? ) |
Citaat:
|
Citaat:
Allee , forumsgewijs doppen hé ... ;-) Mods lezen ook het forum , mss onder andere accounts of zo en zien ook wel wat er staat daar is driehoekjesbashing niet altijd voor nodig hoor . 't Zal voor hen ook niet leuk zijn om in te loggen en zevenduizend nieuwe meldingen te zien . :-( |
Citaat:
:cheer: fles leeg , nieuwe fles dank zij uwe goede polis :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En wat doe jij hier in de tijd van de baas? Rot op met je stempeltje, dat zijn achterlijke uitspraken , niets voor mensen die op de hoogte zijn van de moderne tijd. |
Citaat:
En dat is nog geen reden om iemand continu met ad hominem en met leugens en laster te te stalken |
Citaat:
|
Citaat:
|
als er één iemand zegt dat je een zagevent bent, is er geen probleem
als er twee mensen zeggen dat je een zagevent bent, is er geen probleem, maar als een heel forum zegt dat je een zagevent bent ... dan moet je wellicht iets bij jezelf gaan zoeken |
Eno2, stop je continue gestalk van dit forum met leugens en laster. Dedzjue kerel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik steek met gemak gastjes zoals jij boven mijn hoofd en laat ze met even groot gemak onachtzaam terug neerkwakken, zowel virtueel als reëel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be