Steve_M |
5 oktober 2010 09:20 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen
(Bericht 5015783)
De koran bestaat uit haat, oorlogsvoering, discriminatie, xenofoob gedrag. Elke boek mag gelezen worden. Dat is vrije meningsuiting. De toepassing van de koran is echter een inbreuk op onze normen en wetten. Zoals je ziet gastje sta je met je broek rond je enkels. :rofl: Het is echt niet moeilijk om als een bewust mens te denken. Ik ben oprecht blij dat het links groepje die de uitvoering van de koran goedkeurt in de marginaliteit terecht zal komen.
Welk bewust persoon verwart vrije meningsuiting met de uitvoering van een barbaarse achterhaalde levenswijze. Bovendien een levenswijze als de islam staat direct in conflict met onze wetten van gelijkheid . Conclusie lees wat je wil. Maar vraag geen toepassing van iets wat in strijd is met onze wetten. Dat is dus dikke pech voor de linkse dwaallichten en hun knuffelislam. :rofl:
Daar sta je dan hé gastje. Moeilijk lopen zekers met je broek op je enkels. 8-)
|
Je bent echt een papegaai, he. Als je gevat wil doen, strekt het tot aanbeveling zelf af en toe iets origineels te bedenken. Maar ik begrijp dat dat erg moeilijk ligt voor iemand die krampachtig vasthoudt aan de frase "linkse dwaallichten" (afgelopen maand een keer of 50!).
Verder mag je lullen wat je wil: je hebt hier al meermaals gepleit voor het verbieden van de koran. Elk pleidooi voor vrijheid van meningsuiting uit jouw mond is dan ook lachwekkend. Ik, daarentegen, heb hier al vaak gepleit voor vrijheid van meningsuiting, zowel voor Geert Wilders als voor Sharia4Belgium en anderen waarmee ik het oneens ben. Mijn standpunt ter zake is intussen op dit forum wel duidelijk. Tenminste voor de mensen die de moeite doen mijn posts ook effectief te lezen. Le-zen, grimbergen, voor je als een hysterisch meisje begint te gillen.
|