Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Zou U opnieuw op NVA stemmen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=144444)

BWarrior 5 oktober 2010 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5015674)
^^ België is dood. De Franstaligen hebben hun rouwproces al achter de rug. Tijd dat jij hier ook maar eens mee begint.

Zeno verkondigt hier al sedert 2002 het einde van België. Om zijn geloofwaardigheid na te gaan, volstaat een klik hier ... ;-)

Miguelito 5 oktober 2010 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015675)
Zeno verkondigt hier al sedert 2002 het einde van België. Om zijn geloofwaardigheid na te gaan, volstaat een klik hier ... ;-)

kom bruno. nu u dr bent kunt u toch toegeven dat u een vl nationaal cabaretier bent. u wilt door uw links en posts de absurditeit van van de franskiljons en francofonië aantonen.

BWarrior 5 oktober 2010 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 5015678)
kom bruno. nu u dr bent kunt u toch toegeven dat u een vl nationaal cabaretier bent. u wil door uw links en posts de absurditeit van van de franskiljons en francofonië aantonen.

Zeno is dus een Franstalige (Brusselaar) 8O?

Zeno! 5 oktober 2010 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015675)

Maar Bruno toch, alsof mijn 'geloofwaardigheid' ook maar enige invloed zou hebben op de toestand in Brussel :lol: Niet �*k beslis over het lot van Belgie hoor :lol:

In plaats van op de man te spelen (altijd het laatste wanhopige middel van belgicisten bij gebrek aan argumenten) zou je beter de bal spelen.

Of wil je dat ik het archief eens induik en eens zoek op je talloze nicknames wat voor onzin jij hier allemaal hebt uitgekraamd? Nee toch.

BWarrior 5 oktober 2010 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5015688)

In plaats van op de man te spelen (altijd het laatste wanhopige middel van belgicisten bij gebrek aan argumenten) zou je beter de bal spelen.

Ik zou graag eens één zinnig argument horen voor het behoud van Polen. Ook zou het me plezieren te vernemen welke meerwaarde het Vlaams gewest nog heeft voor Limburg. En waarom we de arrondissementen niet mogen responsabiliseren en aldaar een cultuur van financiële verantwoordelijkheid instellen, dat vraag ik me ook af. En als je door die brok heen bent, mag je me een lijstje natuurlijke (door God gewilde) staten bezorgen. En tenslotte zou het fijn zijn te vernemen waarom volkeren recht hebben op zelfbeschikkingsrecht maar individuen niet.

Miguelito 5 oktober 2010 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015697)
Ik zou graag eens één zinnig argument horen voor het behoud van Polen. Ook zou het me plezieren te vernemen welke meerwaarde het Vlaams gewest nog heeft voor Limburg. En waarom we de arrondissementen niet mogen responsabiliseren en aldaar een cultuur van financiële verantwoordelijkheid instellen, dat vraag ik me ook af. En als je door die brok heen bent, mag je me een lijstje natuurlijke (door God gewilde) staten bezorgen. En tenslotte zou het fijn zijn te vernemen waarom volkeren recht hebben op zelfbeschikkingsrecht maar individuen niet.

:kuch : d'er hangt een beetje schuim aan uw lippen, bruno :kuch:

BWarrior 5 oktober 2010 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 5015699)
:kuch : d'er hangt een beetje schuim aan uw lippen, bruno :kuch:

Tot daar dus de "inhoudelijke" antwoorden:roll:

Zeno! 5 oktober 2010 01:07

Citaat:

En dit zouden argumenten moeten zijn pro-België!? We staan er nog beter voor dan ik dacht. :-P

BWarrior 5 oktober 2010 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 5015701)
En dit zouden argumenten moeten zijn pro-België!? We staan er nog beter voor dan ik dacht. :-P

Een staat heeft geen behoefte aan "argumenten". Dat is enkel het geval voor sektes en bischoppen die pedofilie-schandalen in de doofpot stoppen. Al wil ik Monseigneur Vangheluwe niet beledigen door hem ongewild te associëren met schimmige organisaties als de Nieuw-Vlaamse Alliantie. Dat zou toch een beetje te ver gaan, niet waar;-)?

Miguelito 5 oktober 2010 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015703)
Een staat heeft geen behoefte aan "argumenten". Dat is enkel het geval voor sektes en bischoppen die pedofilie-schandalen in de doofpot stoppen. Al wil ik Monseigneur Vangheluwe niet beledigen door hem ongewild te associëren met schimmige organisaties als de Nieuw-Vlaamse Alliantie. Dat zou toch een beetje te ver gaan, niet waar;-)?

ha daar is het eindelijk, het heeft nogal geduurd dank u dr bruno.
De kul is idd de unief van walen buiten en kleine jongens binnen (doen).

BWarrior 5 oktober 2010 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 5015705)
ha daar is het eindelijk, het heeft nogal geduurd dank u dr bruno.
De kul is idd de unief van walen buiten en kleine jongens binnen (doen).

Ik zie niet meteen het verband tussen een universiteit (ik vermoed dat u dat onder kul bedoelt?) en uw suggesties...

Miguelito 5 oktober 2010 01:27

in uw wereld zijn de pedofiele kerkelijken diezelfde kerkelijken die walen buiten hebben laten gebeuren

Svennies 5 oktober 2010 01:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015707)
Ik zie niet meteen het verband tussen een universiteit (ik vermoed dat u dat onder kul bedoelt?) en uw suggesties...

Natuurlijk niet,bubbertjes die uit zichzelf verbanden zien moeten nog worden geboren....:lol::lol:

BWarrior 5 oktober 2010 01:36

ooit al van een pars pro toto gehoord?

Miguelito 5 oktober 2010 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015712)
ooit al van een pars pro toto gehoord?

edit
ik ben met die KUL vergelijking niet begonnen, de rtbf en andere forummers zijn dat

Jazeker 5 oktober 2010 01:50

Citaat:

Wat heeft Polen nu weer misdaan?

gertc 5 oktober 2010 07:26

Citaat:

Ik kan je het boek 'The Size Of Nations' van Alberto Alesina en Enrico Spolaore aanbevelen. Polen, Vlaanderen of Limburg worden er niet in genoemd. Maar het legt wel uit waarom het zinvol is om België te splitsen, en niet om Polen of Vlaanderen te splitsen.
En nu mag jij mij uitleggen waarom het logisch is dat gemeenten en provincies al tijden fiscale autonomie hebben, maar het blijkbaar onverteerbaar is dat Vlaanderen die zou krijgen.

vlijmscherp 5 oktober 2010 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5015703)

ja, want die N-VA'ers, dat zijn maar ondermensen, niet?

SDG 5 oktober 2010 07:41

Citaat:

En als je door die brok heen bent, mag je me een lijstje natuurlijke (door God gewilde) staten bezorgen.

:cheer: belgique :cheer:

poekieJ 5 oktober 2010 07:43

Vindt u de houding van de NVA verantwoord?

http://www.gva.be/

Tot nog toe is 86% van de stemmers het hiermee eens.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be