![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je ooit gehoord hebt van Jan-Emiel Daele? Die lul wou aan de univ van Gent wat aandacht trekken. Dus maakte hij tentoonstelling met erg veel foto's van naakte mannen en vrouwen. Het was begin jaren '70, en dat was er toen wel wat over, dus de rector reageerde, en verbood de tentoonstelling. Getuigen hebben verklaard dat Daele een gat in de lucht sprong toen ie hoorde dat de rector het boeltje verbood, zijn doel was bereikt: hij had zijn publiciteit weer eens. En och ja: Daele heeft intussen allang zelfmoord gepleegd |
Citaat:
In Rusland was er recent ook een schandaal. Een bende (nuja) kunstenaars hebben vrij slechte kunstwerken gemaakt die de Orthodoxe Kerk uitlachten. In plaats van het gewoon te negeren, ging de Kerk een proces aanspannen. De taak van die ongetalenteerde en anders onbekende kunstenaars was dus voltooid. |
Citaat:
Alleszins, ik heb me de vrijheid genomen om in uw post een slash te zetten in uw [u] endtag, je was die vergeten denk ik. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zouden ze beter geen film maken over Elza?
"Hot Elza, das größte Nazi-Brüste" |
Citaat:
Da's nu nog eens een gedacht zie. En net zoals bij die 3-D films in pretparken een heleboel special effects in de bioscoopzaal: je stoel die begint te trillen, een windvlaag in je gezicht, wat Zyklon B in de zaal verspreiden...... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vrees echter dat deze film over Auschwitz van Uwe Boll enkel een goede zaak is voor de bankrekening van Boll. Ik denk niet dat het de herinnering aan Auschwitz dient door al die wreedheden expliciet te laten zien. Het is voor mij de degradatie van Auschwitz tot een griezelfilm. Auschwitz was écht, het was geen film, de historische documenten en getuigenissen zijn belangrijker en indrukwekkender dan een trucage die enkel dient om te shokeren en een totaal verkeerd publiek bereikt. |
Citaat:
|
Citaat:
ps lees ik u tegenwoordig ook in De Tijd ? :-o |
Citaat:
"The Puppet and the Dwarf: The Perverse Core of Christianity" vond ik het meest treffende boek tot nu toe. Soms begreep ik heeldere pagina's niet, totdat hij één kernzin (van een halve pagina) lanceerde zodat me duidelijk werd wat hij aan het vertellen was. Pareltjes van ideeën. |
Citaat:
|
Citaat:
Soms moet je je ergens op storten zonder al te veel kennis van zake. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be