![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want de duizenden gevangenen die 5, 6 en 7 dagen op de week werken die krijgen per maand geen honderd euro. Het werk doen ze dus maar het geld verdwijnt ergens... |
Citaat:
Als de sharks komen dan moet het onmiddellijk. Blijven ze weg dan kunnen we wat spreiden. 25 % van de welvaart is reeds verloren. We doen als of we dit niet weten. Dit verlies zit op dit ogenblik bij de Staat (wij), voorheen bij de banken, voorheen bij de mensen via hun te hoge leningen en onbetaald onroerend goed. De staten kunnen het nog eventjes doorgeven aan Europa en dan is het echt gedaan. Dit verlies zullen wij ooit (?) moeten ophoesten. Ofwel een slopende inflatie zonder index , ofwel een deel in besparingen, ofwel met extra belastingen. Vluchten kan niet meer. De deurwaarder komt. "Niemand mag verarmen !":-D |
Citaat:
:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die werken toch ook voor 17 cent per uur, waar gaat al de winst naartoe? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er rijden alle dagen de hele dag vrachtwagens van pr!vè firma's af en aan bij de Belgische gevangenissen. Die brengen een aantal materialen aan die in de gevangenis in elkaar gezet worden door de gevangenen die aan 17 (bij benadering) cent per uur werken. Denk aan planken waarvan paletten gemaakt worden, denk aan suikerspinnen die op satestokjes gestoken worden, de drukknopjes op stereoinstallaties worden in de gevangenissen in elkaar gestoken, je kan het zo gek niet bedenken of het gebeurd in de gevangenis voor 17 cent per uur. Vrachtwagens met materiaal komen aan en rijden met afgewerkte producten terug naar buiten. Het heeft dus met stenen kappen niets te zien, het is commercieel opgezet in samenwerking met privè firma's. Je moet eens rekenen, duizenden mensen - persoonlijk schat ik een vijf a zesduizend mensen, die alle dagen werken voor 17 cent per uur en waar geen RSZ of niksmendalle voor aanbetaald wordt. De gevangenis, en dus in het verlengde daarvan de staat, is daar dus juridisch gesproken een koppelbaas. Dus ja, waar gaat al het geld naartoe? Edit: en er zijn nog andere en substantiele inkomsten in de gevangenis op de kap van de gevangenen. |
Citaat:
Ik zal het in elk geval kopen (en het mag wel wat kosten). Mocht ik nu geen veeleisende job hebben, dan deed ik het onderzoek en schreef ik het boek in uw plaats. |
De winst, die gemaakt wordt door de gevangenen de verveling te besparen, die nietsnutten tot gevolg heeft, gaat naar een goed doel.
Zoals bijvoorbeeld de Mercedes dienstauto van de directeur van de vzw, die optreedt als bemiddelaar in de werkverschaffing of de studiereizen, die dergelijke instanties ondernemen naar o.a. het Verre Oosten alwaar een reusachtige expertise op dit gebied is vergaard. Enz... |
Citaat:
|
Voila ze het spel is begonnne..
BDW staat te 'lullen' dat ze dat niet mogen uitspelen, maar er is geen spel meer uit te spelen Bart, de financials worden ongeduldig, het is tijd voor aktie http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101130_076 Citaat:
|
Citaat:
Géén staatshervorming en/of géén grondige sanering zal 'dat' alleen maar erger maken. Ik hoop écht dat niemand gelooft dat doorgaan met het lakse beleid op Financiën gecombineerd met een Sinterklaas-politiek voor iederéén (ja, ook de grote fortuinen, de multinationals, de gepensioneerde hoge ambtenaren, de horde politiekers, ...) er voor zal zorgen dat het tij keert. |
Citaat:
|
De online nieuwsbrief Market Oracle schat de kostprijs van een reddingsplan voor België op ongeveer 175 miljard euro, een bedrag dat dus duidelijk het Griekse en het Ierse reddingsplan overtreft. Pikant detail: de opstellers van het rapport zijn van mening dat we meer kans lopen dan Portugal om onze schulden niet te kunnen afbetalen.
De beleggers staan in de startblokken om hun aanval op belgie in te zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be