Noorman |
4 december 2010 18:10 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
(Bericht 5139264)
Dat zijn de wetten van de natuur en ik gebruik inderdaad geen contrceptiva. Ik geef anderen het recht om het wel te doen, maar persoonlijk dient seks voor de voortplanting en niet als genotsmiddel.
|
Geen enkel probleem, persoonlijk doet u wat u wil
Citaat:
(Bericht 5139264)
Maar blijkbaar zijn enkelen gewoon zover af, dat ze niet meer snappen waar het om draait. Ze willen nog wel seks, maar niet meer de verantwoordelijkheid om voor nageslacht te zorgen en het op te voeden.
|
Dit gaat natuurlijk niet meer over u alleen, laat ieder dus voor zichzelf uitmaken waar het om draait en eventueel niet te snappen waar het bij u om draait
Citaat:
(Bericht 5139264)
Tegenwoordig zijn vrouwen gedegradeerd tot spermacontainers en zijn mannen gewoon hanen, waar je geen greintje respect meer in vindt.
|
Als u hier vrije sex mee bedoelt mag iedereen dit opnieuw voor zichzelf uitmaken, als u wordt gevraagd er aan deel te nemen, staat het u uiteraard vrij om "nee" te zeggen
Citaat:
(Bericht 5139264)
Sorry, maar als ik met een man naar bed zou willen gaan, is dat enkel om zwanger te worden en een kind op de wereld te zetten. Ik heb er echt geen boodschap aan om me als een slet te grabbel te gooien.
|
Het eerste is opnieuw uw goed recht, uw suggestie dat alles wat daarbuiten valt, sletterig gedrag is, is uiteraard geen universele manier van denken.
Ik ben ruimdenkender dan u op dat vlak, toch kan ik respect opbrengen voor wat u denkt en erken ik volkomen dat u het recht hebt om dat toe te passen en af te dwingen in een relatie. Doet u nu eens hetzelfde en wik en weeg een beetje voor u het woord "slet" gebruikt.
Op naar de vrijspraak Els,
Noorman
|