Johan Bollen |
12 december 2010 15:49 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
(Bericht 5159153)
maar je haalt die analisten wel aan om heel de VS te bashen natuurlijk
'uw buis' wat is me dat voor een beest :lol: dat een dom senator (DIE GEEN DEEL UIMAAKT VAN DE MACHT) deze uitspraken doet is voor haar rekening en blijkbaar kan dit in de VS (freedom of speech zeker)
tuurlijk moet die mens verre van vermoord worden dat is nogal logisch maar hij moet wel voor de rechter voor zijn criminele daden!
|
Jij veroordeeld hem al op voorhand dus. Geen twijfel dat het misschien opgezet spel is, nee? Er zijn nochthans aanwijzingen genoeg die zelfs een fervent voorstander van het 'establishment' zouden doen voorzichtig zijn indien geïnteresseerd in de waarheid. Raar hoor uw gedrag hier. Ongeloofwaardig.
Ik had het niet over een vrouwelijke maar over een mannelijke senator. Die bijna vicepresident van de machtigste natie op aarde is niet de enige politicus die oproept tot moord op Assange. Getoond wordt hier wel het risico op een extreem rechtse populistische regering dat de VS loopt in deze periode van achteruitgang van haar macht. Zo'n regering zou enkel onzinnige oorlogen multipliceren tot jolijt van enkele dwazen die niet weten dat wat ze toejuichen eigenlijk de ondergang is van de 'Amerikaanse eeuw'.
Uiteindelijk leidt heel die 'Assange is een crimineel' discussie af van de essentie.
Het broodroven of criminalizeren van een politieke oppositie is te vergelijken het gevangen zetten van dissidenten elders, wel minder rechtstreeks en meer bedriegelijk.
Uw buis...ik bedoelde youtube. Sorry voor de poëtizering. Ik heb soms die neiging wat de duidelijkheid niet steeds ten goede komt.
Citaat:
(DIE GEEN DEEL UIMAAKT VAN DE MACHT)
|
Dat is eigenlijk zever. De 'macht' in de VS beperken tot de partij van het moment is kortzichtig.
|