![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Niet liegen dus. |
Citaat:
Noch de gehele mensheid door de zondvloed. Noch gebood God de Joden iedereen uit te roeien in het beloofde land. Noch zal God de mensen die niet in Jezus geloven voor eeuwig in het hellevuur gooien. Al deze dingen zou God nooit doen. Hij is een lieve God en liegt ook nooit. En ook de Paus liegt nooit....:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... En die zijn natuurlijk slim genoeg om niet voor uw zever te vallen ;) (99,999999% van de rest van de bevolking ook trouwens) |
Citaat:
|
Citaat:
Dus er bestaat geen God die alleen maar goedaardig zou zijn. |
Citaat:
Dat atomen uit ruimteschepen bestaan zou zelfs een kind kunnen vatten. Maar om het helemaal door en door goed te begrijpen is slechts voor weinigen weggelegd. Citaat:
Alles willen ze geloven, behalve de waarheid. Maar alles gebeurt naar Gods wil en dat is dan de enige rechtvaardiging. |
Citaat:
Je maakt een verschil in god en duivel in je religie maar niet in goed en kwaad? Concepten als 'god' en 'duivel' berusten nu eenmaal volledig op het onderscheid tussen 'goed' en 'kwaad'. Alweer spreek je jezelf regelrecht tegen dus. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
leg me dan eens uit wat je met deze zin bedoelde
Citaat:
|
Citaat:
Dus: eenheid is iets anders dan: hetzelfde zijn. Maar in de Bijbel kun je duidelijk lezen, dat de God die heet zo goed te zijn, zelf de Duivel is, als hij bijvoorbeeld de mens belet van de boom des levens te eten. |
God en Duivel zijn suggestief.
|
Citaat:
Vandaar dat alle mensen hun toevlucht zoeken tot harriechristus als hun laatste redmiddel....:-D:-D:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, die wereldoorlog zal reëel zijn door de enorme schade en leedt die het zal veroorzaken. Voor gode en de duivel zie ik echter geen enkel bewijs, en wordt die door iedereen anders ingevuld. Ergo; god en duivel zijn suggestief. |
Citaat:
Integendeel: als deze mensheid niet naar mij zal luisteren zullen ze allen ten onder gaan. Want wie niet wil luisteren die moet voelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be