![]() |
Citaat:
Een eerlijke verdeling van het maatschappelijk inkomen dus... Dat de franstaligen erdoor verarmen zal mij worst wezen aangezien ze al decennia lang ieder jaar méér krijgen dan waar ze eigenlijk recht op hebben... En wat hebben zij met dat extra geld zoal gepresteerd mijn beste...:roll::roll: Uw lijstje wat dat betreft zal ontstellend kort zijn..... |
Citaat:
|
Citaat:
Wéét u wel Van Crombrugge,die beroemde toshibaboy volgens Dehaene destijds,zal ik het even citeren....:roll::roll: Citaat:
Citaat:
U mag blij zijn met een half dode mus...Ik niet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De belangrijkste zaken zoals sociale zekerheid , financien, sociale zekerheid en het groostst deel van alles economisch blijft federaal. Dat je ziekenhuizen kan bouwen en kindergeld mag doorstarten is echt niks hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar heb ik ooit gezegd dat hierover nu al een akkoord is? Maar indien u de pers zou volgen, zou u toch al weten dat voor de PS al die bevoegdheden niets meer uitmaken, het gaat enkel nog om de verdeling van het geld.
Ik begin stilaan te geloven dat sommige separatisten zelfs een Vlaamse republiek zouden afwijzen: "trop francophone":roll: |
Citaat:
Citaat:
Ofdat er dna 5-10 of 15 miljard "overgeheveld" word maakt de PS niks uit, de macht blijft immers federaal. |
Citaat:
Herinner u maar de rel rond spa-francorchamps toen zij eventjes de wet op het verbod van tabakreclame doodleuk omzeilden... De wapenleveringen van FN herstal aan landen die de mensenrechten niet respecteren... Tweemaal was het antwoord dat de Vlamingen zich niet te moeien hadden met gewestelijke aangelegenheden die onder het waals gewest vallen... De walen wél aangezien zij in het Vlaams gewest nog steeds iniatieven kunnen blokkeren en of zodanig lang vertragen... Herinner u maar het verbod op het proefveld voor genetisch gemanipuleerde populieren in gent voor het Vlaams instituut voor biotechnologie... Uiteindelijk is het eerste proefveld in duitsland gelegd.... En welke ministers waren hiervoor destijds verantwoordelijk.... Citaat:
http://www.uvb.be/index.php?option=c...id=47&Itemid=6 |
En dan? Het gaat hier om een federale bevoegdheid.
Wat is de volgende stap? Beweren dat Franstalige ministers het Vlaams leerplan amenderen? |
Citaat:
|
:cheer: nieuwjaar wordt een extra leuk feest dit jaar :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be