![]() |
Boerka verbod is belachelijk, maar een boerka ook. Maar als mensen dat graag dragen en er geen probleem van maken om zichzelf te identificeren als daar om gevraagd wordt dan is dat voor mij geen probleem.
|
Citaat:
Voor de rest ga ik akkoord met je post. |
Citaat:
De geïslamiseerde politie van Nederland. http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12636 |
Citaat:
|
Citaat:
Ben nu zo'n kijkgaatje aan het haken, die twee gaten doen het ook wel, maar mensen denken dat ik spook wil spelen, terwijl ik enkel brave vrome muzelvrouw speel met lichte neiging tot het niet betalen van sommige spulletjes. Leuk hoor! ik ga nu voor een blauw laken ... dat wit wordt zo snel vuil op straat. |
Citaat:
----- On topic: Die Welten moet gewoon uitvoeren wat zijn superieuren hem opdragen. En verder getuigt die ene foto van hem op zijn knieën in de moskeet van walgelijk dhimmie-gedrag en het geeft tevens aan wie en wat er de facto de wet bepaalt in delen van Amsterdam. |
Citaat:
En ons vrouwen hebben het stukken beter als de arme dutskes in je geliefkoosde moslimlanden. Steniging van ontrouwe, of een ietsiepietsie te loopse grietjes hebben wij hier nooit gekend, en dat is maar goed ook. En dat is maar één voorbeeld onder ontelbare. |
Citaat:
Weiger je deze wet te eerbiedigen, kom dan ook niet klagen als je gestraft word ( = boete's, gevangenisstraf enz) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stop nu eens met de boerka te betitelen als een kledingsexpressie..het is een provocatie van de cultuur en wetten van een gastland.. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij van een andere mening bent, verbaast me niet! |
Citaat:
|
Hier een opiniestuk(je) van een ex-politieagent en fel tegenstander van de boerka:
http://opinie.volkskrant.nl/artikel/...et_af_als_boef |
Citaat:
Ook de tegenstanders van een boerkaverbod krijgen echter in dat artikel lik op stuk.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als de moslima's allemaal zo zijn, dan krijgen we binnenkort nog wel de Grote Islamietische Verlichting, met vrouwelijke imam(a)s en alles...:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be