Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is uw opleidingsniveau (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148941)

Dronkoers 7 januari 2011 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5212613)
Buiten die graad in Trapiestologie , Gynacologie en Teenologie, die ge ongetwijfeld hebt, ;-) wat hebt ge nog zoal gestudeerd ?

Zythologie en geefgenefokologie ;-)

Maar ik dacht dat jij nog verder dan mij had gestudeerd eh ;-)

Herr Flick 7 januari 2011 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5212638)

Wat dat betreft wel ja, ik heb alleen gene graad in die teenologie , da was aan mij niet besteed ik heb het meer voor andere onderdelen van t vrouwelijk lichaam. ;-)

Mitgard 7 januari 2011 12:51

Master tamzakologie.

Dronkoers 7 januari 2011 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5212701)
Wat dat betreft wel ja, ik heb alleen gene graad in die teenologie , da was aan mij niet besteed ik heb het meer voor andere onderdelen van t vrouwelijk lichaam. ;-)

Die klassen zaten te vol naar mijn zin ;-)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5212710)
Master tamzakologie.

'k Was daarvoor gebuisd omdat ik met de fiets kwam ipv de auto :-(

Herr Flick 7 januari 2011 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5212718)
Die klassen zaten te vol naar mijn zin ;-)

Ja ik heb dat post hogeschool gedaan, ...

Mitgard 7 januari 2011 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5212718)

Het lijkt dan ook makkelijker dan het is hé.

Herr Flick 7 januari 2011 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5212734)
Het lijkt dan ook makkelijker dan het is hé.

Het doet mij denken aan de wijze woorden van een collega ambtenaar , jaren geleden, voor een test voor een aanwerving...

Ge moet vooral kunnen tonen dat ge met uw ogen open kunt slapen, ...

Als ge dat hoort een paar minuten voor ge voor de raad der wijzen moet verschijnen, en op van de zenuwen zijt dan vergeet ge dat niet meer.

Eigenlijk een bizarre solicitatie, voor de minst betaalde job die ik ooit gedaan heb, zo verhoord worden, en getest worden op uw kennis, met 5 ondervragers voor uw neus die er duidelijk een sadistisch genoegen in schepten, om u sloot te krijgen (maar daar niet in lukten... ) om maar een scheet te verdienen... ongelofelijk van overkill gesproken...

Trixie 7 januari 2011 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5211867)
Prins Filip ? Zijde gij 'et ?

Oe kunt kij dat weten? Mijn vroowtje eef nok teken mij kezekd: Philippe, blijf van die forrum af, ke kaat erkend worden. En ja...nu ben ik betrap.

gehuigert 7 januari 2011 14:16

Ik heb hier wel ergens een diploma basis en secundair onderwijs :] hopelijk binnen 3.5 jaar nog een diploma fysica erbij :)

suqar_7loe 7 januari 2011 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5212929)
Ik heb hier wel ergens een diploma basis en secundair onderwijs :] hopelijk binnen 3.5 jaar nog een diploma fysica erbij :)

Fysica is focking saai. Chemie is vele leuker :lol:

Ik wens u althans veel plezier en hopelijk behaal je dat diploma .

gehuigert 7 januari 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213048)
Fysica is focking saai. Chemie is vele leuker :lol:

Nee bedankt :p mijn enige (pure) chemievak had ik al vorig jaar, nu nog afrekenen met de 2 chemiegeinspireerde vastestof fysicavakken :| Geef mij maar de pure wiskunde :D Daar zit tenminste logica in :(

De Juiste Gids 7 januari 2011 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5212638)

Waar kan ik geefgenefokologie gaan studeren? :-D

suqar_7loe 7 januari 2011 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5213052)
Nee bedankt :p mijn enige (pure) chemievak had ik al vorig jaar, nu nog afrekenen met de 2 chemiegeinspireerde vastestof fysicavakken :| Geef mij maar de pure wiskunde :D Daar zit tenminste logica in :(

Wiskunde? Logica? Kon je dat nu niet een paar jaar geleden hebben gezegd :lol:

Mn examen wiskunde: 0/20 en zelfs op statistieken behaalde ik maar 8/20 ofzo. Wiskunde is de vijand :x

gehuigert 7 januari 2011 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213059)

Mn examen wiskunde: 0/20 en zelfs op statistieken behaalde ik maar 8/20 ofzo. Wiskunde is de vijand :x

Studeer jij chemie :-)? Dat statistiek de vijand is, kan ik nog inkomen :P Ik vraag mij af met welke significantie een prof statistiek je een 8/20 gegeven zou hebben ;-)?

Herr Flick 7 januari 2011 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Juiste Gids (Bericht 5213054)
Waar kan ik geefgenefokologie gaan studeren? :-D

In Leuven en Gent, zijn studentencafe`s genoeg waar ze dat onderwijzen, ... ;-)

suqar_7loe 7 januari 2011 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5213063)
Studeer jij chemie :-)? Dat statistiek de vijand is, kan ik nog inkomen :P Ik vraag mij af met welke significantie een prof statistiek je een 8/20 gegeven zou hebben ;-)?

Neen, geen chemie wel biomedische een jaarke gedaan. Wil het wel nog nekeer overdoen..

Twaren best wel leuke tijden. chemische stuff in de fik laten schieten en dan kwam er nog eens bij dat ik zwavelzuur op mn kleren had gemorst (gaten in mn kleren en een wonde). Dat was de druppel voor mij en toen ben ik me voor wat anders gaan inschrijven8-)

Herr Flick 7 januari 2011 15:23

Statistiek zwijg mij daarvan,... ik was er trouwens heilig van overtuigd dat ze mij gingen buizen, ... doelstellingen van de cursus goe gelezen, en alleen het strikt noodzakelijke geblokt, en ik was erdoor, ...

Eigenlijk schandalig hoe ik daar doorgefietst ben, als ge ziet hoeveel de rest van de wereld zit te blokken ...

Caligula 7 januari 2011 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213059)

Als dat geen verrassing is (zegt hij op z'n tanden bijtend) :splat:
Wiskunde is logica, het tegenovergestelde van jeweetwelwat 8-)

En zeg niet dat de wiskunde geen nut heeft, de eerste toegepaste heeft van Nederland een wereldmacht gemaakt.
De, dmv wiskunde, ontworpen windmolens waren 3X zo efficiënt en fluisterstil. :cheer:

gehuigert 7 januari 2011 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213076)
Neen, geen chemie wel biomedische een jaarke gedaan. Wil het wel nog nekeer overdoen..

Twaren best wel leuke tijden. chemische stuff in de fik laten schieten en dan kwam er nog eens bij dat ik zwavelzuur op mn kleren had gemorst (gaten in mn kleren en een wonde). Dat was de druppel voor mij en toen ben ik me voor wat anders gaan inschrijven8-)

Als ik zo nieuwsgierig mag zijn :-) Wat anders? Veel biomedische mensen willen dokter worden maar doen biomedische omdat ze niet geslaagd zijn voor het toelatingsexamen, was dat bij jou het geval?

En als ik nog eens nieuwsgierig mag zijn, ben je nu al afgestudeerd of nog student, en als je al afgestudeerd bent, heb je gemakkelijk een job gevonden? :P

Herr Flick 7 januari 2011 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213076)

Dat vind ik nu spijtig zie, dat ik dat niet gestudeerd heb, dan kon ik nu consultancy doen voor Al Quaida en andere organisaties die goed betalen voor een explosieven en sabotage expert.... ;-)

Ik ken mijn eigen als ik gemakkelijk aan die spullen aan zou kunnen en weten wat bij wat te mixen, ... niet om kwaad te berokken he, maar de schoonheid van zo een explosie, ... 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be