![]() |
de nationale bank, LOL
hoeveel PS en SPa bendeleden zitten daar? voorwaar, een instelling om vertrouwen in te hebben (zie ook belgische bankproblemen) je moet naief zijn maar gewoonweg onnozel om daarmee te komen aandraven als 'objectieve bron' |
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=KL34OM15 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze weten niet wat ze ermee moeten doen... Liefst zien ze het verdwijnen in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ha, uw € is gevallen ! Mijn ganse dag is goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De boel vereenvoudigen. |
Waarom?
Drie gewesten in plaats van twee lijkt me niet noodzakelijk complexer. Integendeel. |
Citaat:
Voor jou: 3, voor mij: 2 gewesten in een confederale staat. |
Dat begreep ik al. Ik vroeg je waarom.
|
Citaat:
|
Ik vroeg wat je er zo eenvoudiger aan vindt. Je kan niet zeggen dat minder per se eenvoudiger is, want dan kon je van heel België ook één "gewest" maken. Dus: wat is er eenvoudiger aan? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om erop te antwoorden, toch?
|
Citaat:
Als je daarnaast nog eens ziet dat dit gewest niet door Belgen, maar door asielzoekers, illegalen en criminelen bevolkt word en het huidige bestuur niet eens in staat is zijn eigen veiligheidspersoneel te onderhouden en te beschermen tegen deze criminelen en dit gewest niet in staat is om zelfs deftige betaalbare openbare toiletten te plaatsen, maar er heeft weggezet van meer dan 500.000€ per openbare toilet en dat deze na enkele weken al niet meer bruikbaar waren, weet je direct waarom dit gewest moet verdwijnen. |
Citaat:
Brussel is van oorsprong en lang daarna, een Vlaamse stad en zeker en vast Vlaams grondgebied. We geven dat niet zomaar af hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be